• Anonym (Johan)

    Fortsätta ha sex under separation?

    Vi skall separera efter 10 år. Min fru var den som ville skiljas och jag har insett att det kanske är det sta beslutet och kommer inte få några förhoppningar.

    En anledning till att vi gjorde slut var att vi hade rätt lite och dåligt sex men självklart andra faktorer som också inverkade.
    Nu har vi pratat väldigt mycket och vi har kommit varandra närmare än någonsin, det har visat sig att vi båda har fantiserat om massa sex men inte tagit några initativ.
    Den här separationen kommer ta några månader.
    Är det dumt att börja ha mer sex nu under separationen om båda vill?
    Spontant känns det som att det hade varit bra så får man ett bra avslut.
    Hur har ni gjort?

  • Svar på tråden Fortsätta ha sex under separation?
  • Anonym (K)

    Börjar ni ha sex igen och sexet är bra så kommer ni att ångra er. Och är sexet kasst är det bortkastat också.

  • Anonym (Johan)
    Anonym (K) skrev 2024-05-06 13:35:14 följande:

    Börjar ni ha sex igen och sexet är bra så kommer ni att ångra er. Och är sexet kasst är det bortkastat också.


    Ångra oss kommer vi inte att göra, vi kommer separera oavsett.
  • Anonym (Johan)

    Spontant känner jag att det hade varit värre att ha sex under separationen om någon hade haft känslor.

  • anonym gullviva

    Jag och sambon, ja vi bort fortf under samma tak i väntan på flytt, separerade i november...  sagt bor vi ihop då vi faktiskt båda ville av praktiska och känslomässiga skäl. 
    Trots mkt jobbiga känslor har vårt sex varit bättre än någonsin! Vet ej varför? 

    Vi ska flytta till varsin lägenhet i slutet av månaden så det är slut på så sätt men vi har inte velat sluta ha sex. Känns som ett uttraget farväl.. Att vi inte riktigt är redo att släppa helt än. Och vi båda har velat och det har alltid känts bra. 
    På ngt sätt när allt annat släppte när vi bestämt att separera så blev sexet superbra så iaf jag njuter av det så länge det är möjligt. 

Svar på tråden Fortsätta ha sex under separation?