• Anonym (Hmmm)

    Börjat skriva med mitt gamla haffs bror!

    Hej! Förlåt om detta blir krångligt men ska försöka förklara så bra jag kan😌
    För ett tag sen så matchade jag med en kille som är bror med mitt gamla haff och jag tror inte att brodern vet att jag har varit med hans bror. Vi började skriva väldigt mycket på tinder Och sen bestämde vi oss för att börja skriva på snap, vi klickade väldigt bra och allt sånt. Vi såg och han började prata om hans bror och jag låtsades bara som att jag vet vem det är men inte känner.. och nu är det jättejobbigt för vet inte vad jag ska göra känns ju som att han inte kommer vilja ses mer om jag säger att jag har varit med hans bror och att vi har setts fram och tillbaka i flera år. Kan tillägga att jag o hans bror snapar dagligen men vi håller ej på längre. Vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden Börjat skriva med mitt gamla haffs bror!
  • Tecum

    Berättat förstås! Läget är ohållbart, det är bara en tidsfråga innan sanningen kommer fram. Möjligen kan det funka om du vill ha den nya brodern som hemlig kk, men om ni ska bli seriösa är det bäst att riva plåstret direkt. Bättre han gör slut nu än att han kommer på dig med att ha ljugit i månader.
    Sen brukar inte killar vara så känsliga, det kan gå bra också.

  • salladen540

    Detta har inte med det du skrev att göra, har inte ens läst, men tänkte fråga folk här istället för att starta en ny tråd 

    i helgen låg vi över hos några bekanta, jag och min flickvän sov i gästrummet, allting var bra tills vi lagt oss, jag kände en doft från täcket eller filten, flickvän kände också den, det var bara på min filt, kan det ha varit bajs? För det kändes så på
    lukten, men det hör till att värdparet sagt att de hade bäddat rent med nya lakan osv. Jag tror inte de ljuger men vill fråga oavsett pga hur detta påverkade min natt, hur hade ni gjort för att lägga fram en sådan fråga? 

  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (?) skrev 2024-05-05 21:49:01 följande:

    Haffs bror?
    Vad betyder det på svenska?


    Gammalt ragg typ
  • Anonym (?)

    Se där!! Är det svårt att uttrycka sig på svenska eller söker du bara svar på "invandrar-svenska"
    Söker du seriösa svar eller??

Svar på tråden Börjat skriva med mitt gamla haffs bror!