• Anonym (Nojig med nytt)

    Någon som ätit Oxynorm?

    Har du ätit Oxynorm?
    Fick du några biverkningar?

  • Svar på tråden Någon som ätit Oxynorm?
  • Anonym (O)
    Anonym (Nojig med nytt) skrev 2024-05-01 10:21:43 följande:
    Någon som ätit Oxynorm?

    Har du ätit Oxynorm?
    Fick du några biverkningar?


    Har fått det men inte tagit det då jag inte haft så ont. Men nyfiken på svaren här.
  • Anonym (Nerv)
    Anonym (Nojig med nytt) skrev 2024-05-01 10:21:43 följande:
    Någon som ätit Oxynorm?

    Har du ätit Oxynorm?
    Fick du några biverkningar?


    Jag har tagit Oxynorm i tre veckor pga en nervskada och har inte fått några biverkningarna alls .
  • Anonym (M)

    Har ätit det under en begränsad period av några månader och haft noll biverkningar.

  • Anonym (O)
    Anonym (Nerv) skrev 2024-05-01 10:29:25 följande:
    Jag har tagit Oxynorm i tre veckor pga en nervskada och har inte fått några biverkningarna alls .
    Nu vet jag inte om du är man, men påverkar det potensen?
  • Anonym (Nojig med nytt)

    Tagit min första tablett precis och är så rädd för biverkningar. Hatar nya mediciner. Men har så ont att jag måste ta kände jag. 

  • Anonym (VD)

    Ätit det ett par omgångar och aldrig fått några biverkningar. Tabletten har varit effektiv mot smärtan iaf.

    Att läsa bipacksedeln är väl det första man gör om man får ny medicin, speciellt om man är orolig.

  • Anonym (Vår)

    Ätit Oxynorm i några olika omgångar och har inte haft några biverkningar mer än att jag blivit lite hård i magen.

  • Anonym (ont)

    Blir extremt förstoppad av dom, samt torr i halsen/munnen

  • Anonym (Blev beroende :/)

    Fick det i ett par dagar efter spiralfraktur i armen. Jag fick lägga av nästan omgående, kände nästan direkt att det här är inte för mig. Fick även abstinensbesvär på bara 3-4 dagars användande (typ 3-4 dagars abstinens på det).

    Jag är fd missbrukare vilket jag berättade. (Inte av sånt utan uppåt+alkohol) men de sa att det skulle vara ok ändå. Vilket det inte var kände jag.  

    Så är du missbrukare oavsett preparat vill jag starkt rekommendera NEJ till det.

  • Anonym (Maj)

    Fick det efter en operation. Blev ganska trött och illamående. Fick även en dos i blodet på sjukhuset. Det kändes som jag sjönk genom sängen. När jag slutade ta det vaknade jag på natten med obehagliga abstinensbesvär. vet inte om jag vågar ta det igen om jag skulle behöva 

Svar på tråden Någon som ätit Oxynorm?