• Anonym (M)

    Min pojkvän är som en gris

    Nej det här är ingen trolltråd och vill att alla respekterar varandra här och inte säger nåt dumt om min pojkvän. När vi sov tillsammans här om dagen så va han dålig j magen och råkade bajsa på sig. Vaknar av att jag ligger i hans avföring, väcker honom om att vi måste upp o duscha och bädda rent. Han blir sur över att jag väckte honom, men jag förklarar situationen och han känner också att vi behöver dusxha. När jag tar bort lakanet blir han sur och menar att han inte orkar bädda rent mitt i natten och lägger en handduk över sitt bajs och menar på att vi kan sova på handduken istället. Han och jag kom inte överens så slutade med att jag sov på soffan. Hur ska jag prata allvar med han?

  • Svar på tråden Min pojkvän är som en gris
  • Goneril

    Äckligheten ligger i att han inte OMEDELBART reste sig ur gödselhögen och sanerade sängen och i den mån det behövdes, hela sovrummet. Alltså, fram med städtillbehör, spann, stor plastsäck till lakan, bort med madrassen. Nästa dag skulle han köpt en ny madrass. Han skulle givetvis duschat, bytt pyjamas, bett miljoner gånger om ursäkt. Det är helt, helt ointressant om han sket beroende på sjukdom, detta skulle han gjort,  MITT i NATTEN, oavsett vad klockan var och oavsett hur han mådde. Nästa dag skulle han ha återvänt med ny madrass och ett fång blommor. Så här skulle man ha gjort i bättre kretsar, fast å andra sidan har jag aldrig hört talas om vuxna som gör så här. Vi som har fått uppfostran har lite bättre koll på saker och ting.

  • Anonym (Man)

    Tror ärligt talat en gris varit bra mycket renligare än så. Var inte taskig mot djuret.

  • Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-21 15:06:07 följande:

    Tror ärligt talat en gris varit bra mycket renligare än så. Var inte taskig mot djuret.


    Vad får du ut av att vara elak?
  • Anonym (V)

    Vet en kille som gjorde slut med en tjej för att hon kissade på sig när de var ute. Han blev så avtänd. Det här är ta mig fan värre, hur kan du ens fortsätta vara tillsammans med honom? 

  • Anonym (:-o)
    Anonym (M) skrev 2024-04-21 15:24:04 följande:
    Vad får du ut av att vara elak?
    Vad får du själv ut av att skriva att din pojkvän är som en gris?
  • Theaass99
    Anonym (Sunkiga) skrev 2024-04-21 16:30:27 följande:

    Verkar finnas gott om sunkiga och äckliga män. Man undrar om deras morsor skötte allt åt dem innan de flyttade hemifrån.

    Usch, säger jag bara.


    Du blir tänd på sånna män 
  • Meddelande borttaget
  • Goneril

    Nog måste den här snubben ha visat tidigare att han just krälat ut ur grottan; civilisationen har inte nått honom än. Det märkliga är att han lyckats hitta en flickvän; man undrar ju vilka preferenser hon har, TS.

  • Anonym (JB)

    Eftersom ts inte heller verkar tycka att det är så konstigt tror jag att båda har nån form av grövre intellektuell finktionsnedsättning. Inget ont mot dom, men så gör vissa av personerna på mitt boende. Bryr sig inte om dom ligger i avföring.  Men dom flesta skulle inte göra som ts kille ens utan vill duscha direkt och få renbäddat.


    anringen detta eller så är ta ett troll.  


     

  • Anonym (Ditt eget beslut)

    Vad var det som fick dig fatta ditt beslut att välja den personen till att vara din pojkvän? Vad är det som får dig besluta dig för att du vill fortsätta vara tillsammans med honom?

  • Goneril

    Anonym (JB) antyder intellektuellt funktionshinder hos pojkvännen. Någon tidigare skribent trodde att båda har en störning. Det kan vara en rimlig förklaring, både TS och pojkvännen har störningar vilket är sorgligt och beklagligt i så fall. Då saknas förmågan att hantera en situation som den som beskrivs i tråden. Jag har själv en släkting på ett boende och jag vill minnas att jag i egenskap av god man tillstyrkt kostnaden för madrasser, flera gånger. Numera är det blöjor som gäller för de flesta på boendet ifråga.                                                                                                                                  Jag tror mig veta att det finns möjlighet till boendestöd vid handikapp, nu är jag inte så insatt i kriterierna för dylikt stöd, men det kanske någon annan i detta forum är.                                                                                                                                

  • Anonym (Jk)
    Anonym (M) skrev 2024-04-21 14:45:29 följande:

    Varför är ni så elaka min pojkvän? Han råkade bajsa de va inte med flit förstod ni väl??ja de va fel att han inte ville byta lakan efteråt. Måste prata ut med han, men hur? 


    *honom
  • Anonym (M)

    Ni har varit så elaka, inte mått bra alls av er 

  • Anonym (k)
    Anonym (M) skrev 2024-04-26 21:14:23 följande:

    Ni har varit så elaka, inte mått bra alls av er 


    Ok givande diskussion
  • Goneril

    Vi säger förstås vad vi tycker, detta är ett öppet forum. TS har ju själv berättat och får vara beredd på folks åsikter. Det allvarliga är inte olyckan som inträffade, det är mänskligt, utan att han sen inte orkade upp för att fixa detta. Det visar hans kaliber, man kan inte leva ihop med någon som beter sig så. Det som händer rent bakteriellt har förklarats i tråden.

  • Anonym (JB)
    Anonym (M) skrev 2024-04-26 21:14:23 följande:

    Ni har varit så elaka, inte mått bra alls av er 


    Har du läst din egen rubrik? Inga kommentarer är värre än den. vad hade du velat att folk skulle skriva? "det var inte så farligt" stackars honom. Eller?
  • Rockärbäst
    Anonym (M) skrev 2024-04-21 15:24:04 följande:
    Vad får du ut av att vara elak?
    Det är ju du som började med att kalla din pojkvän för gris!
  • Anonym (Hej)

    Anmäl honom till soc. Man kan orosanmäla även vuxna personer, det kan kanske få honom att inse allvaret om någon utomstående professionell pratar med honom.

  • Anonym (Bajsfia)

    Min kille äcklas av att jag glömmer spola på toaletten ibland. Det har fått honom att sluta vara kär i mig. Jag tycker det är lite orättvist, jag har många väldigt bra egenskaper och har överseende med många av hans brister. Det är väl bara att spola liksom? Eller vad tycker ni??

Svar på tråden Min pojkvän är som en gris