• Anonym (Merstringåtfolket)

    Killar som använder stringtrosor/nylonstrumpbyxor

    Hej. Jag älskar att använda stringtrosor till vardags. Detta är rätt vanligt bland oss killar tydligen, så vill bara fråga folket om det är någon mer som brukar använda trosor istället för kalsonger. Min sambo är helt okej med det. Hon tänder på det ibland med. 

    Och jag är 110%heterosexuell och inte bög. Materialet är bara så mycket skönare. Tänk om tjejer hade velat ha boxerkalsonger, då får tjejer ha det helt utan problem.

  • Svar på tråden Killar som använder stringtrosor/nylonstrumpbyxor
  • Anonym (Isa)

    Det är väl inte vanligt bland karlar att använda trosor?  Jag vet ingen, men dom kanske gör det i smyg.. 

    Men det är vanligt för kvinnor att använda boxertrosor nuförtiden -tack och lov..och dom ser likadana ut som boxerkalsonger i princip..

    Eller det är åtm inte vanligt bland män i min mans ålder över 50+ att använda trosor i varje fall.haha men det kanske beror mer på åldern...

    Hur man kan tycka stringtrosor är SKÖNA förstår jag inte riktigt, det hade man ju bara på sig under en kjol, tunna byxor för att inte troskanten skulle synas igenom och för att man ville vara lite sexig, när man var yngre..

Svar på tråden Killar som använder stringtrosor/nylonstrumpbyxor