• Anonym (Nyfikenkuk)

    Ha en pojkvän med 12cm penis?

    Det är ganska ofta tjejer här som skriver att dom gör slut med sin dejt för att han har en liten penis, om dessa kvinnor är troll eller inte kan inte jag avgöra och därför skapar jag en omröstning.

    Jag valde just 12cm för jag hittade en artikel om att de flesta svenska män har mellan 12-18cm och då valde jag i det lägre laget men ändå inom normalspannet.

    Fråga: Skulle du kunna vara tillsammans med en kille som har 12cm penis?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?
  • Anonym (Livspusslet)
    Anonym (Sylvester) skrev 2024-04-19 21:04:07 följande:

    Vore det 15 cm skulle rimligtvis 100% säga "ja", lite svårt att förstå hur 3 cm skulle kunna ändra det....


    De är tre centimetrarna är tydligen en väldigt kritisk zon.

    Det är precis där livet avgörs, så små är marginalerna.
  • Anonym (Jossan)

    Nej för mig. Speciellt när jag är ihop med en kille som är rikligt utrustad. Tror inte det skulle funka för mig. Tycker dessutom att det ser oattraktivt ut med små "snoppar".

  • Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 09:25:30 följande:

    Nej för mig. Speciellt när jag är ihop med en kille som är rikligt utrustad. Tror inte det skulle funka för mig. Tycker dessutom att det ser oattraktivt ut med små "snoppar".


    Härligt att du hittat nån med bra utrustning:)
    Kan det bli för stort då? Eller desto större desto bättre?
  • Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 09:25:30 följande:

    Nej för mig. Speciellt när jag är ihop med en kille som är rikligt utrustad. Tror inte det skulle funka för mig. Tycker dessutom att det ser oattraktivt ut med små "snoppar".


    Härligt att du hittat nån med bra utrustning:)
    Kan det bli för stort då? Eller desto större desto bättre?
  • Anonym (Man)
    Anonym (A) skrev 2024-04-18 16:06:30 följande:
    Håller med. Det kan funka men det krävs mycket av honom för att kompensera.
    Lite så tänker jag också, är hon slapp så kan hon självklart kompensera upp det men det ska mycket till.
  • Anonym (Livspusslet)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-20 10:49:12 följande:
    Lite så tänker jag också, är hon slapp så kan hon självklart kompensera upp det men det ska mycket till.
    Ja, då behövs ett par rejäla pattar för att få det till ett nollsummespel.
  • Anonym (Sylvester)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 09:25:30 följande:

    Nej för mig. Speciellt när jag är ihop med en kille som är rikligt utrustad. Tror inte det skulle funka för mig. Tycker dessutom att det ser oattraktivt ut med små "snoppar".


    Men hade 15 cm fungerat? 
  • Anonym (Sylvester)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 09:25:30 följande:

    Nej för mig. Speciellt när jag är ihop med en kille som är rikligt utrustad. Tror inte det skulle funka för mig. Tycker dessutom att det ser oattraktivt ut med små "snoppar".


    Men hade 15 cm fungerat? 
  • mandude2
    Anonym (Sylvester) skrev 2024-04-20 16:22:13 följande:
    Men hade 15 cm fungerat? 
    Hon är en sizequeen så förmodligen nej, men ja, dina 15cm är absolut tillräckligt för dom flesta. Jag har 14cm å den funka utmärkt.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-20 10:19:57 följande:
    Härligt att du hittat nån med bra utrustning:)
    Kan det bli för stort då? Eller desto större desto bättre?
    Har inte träffat nån jag tycker varit för stor än iaf.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Sylvester) skrev 2024-04-20 16:22:13 följande:
    Men hade 15 cm fungerat? 
    Tror det skulle bli svårt med normalstorlek om det mot förmodan skulle ta slut med killen. 
    Tur att smaken är som baken! Cool
  • Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 18:59:11 följande:
    Har inte träffat nån jag tycker varit för stor än iaf.
    En dag kanske du möter din överman ;)
  • Anonym (Pungkulor då?)

    Min penis har "normallängd".

    Har dock stora pungkulor. 

    Hade gärna "haft tvärtom".

  • Anonym (M38)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-04-20 19:02:50 följande:
    Tror det skulle bli svårt med normalstorlek om det mot förmodan skulle ta slut med killen. 
    Tur att smaken är som baken! Cool
    Så du menar alltså att om du blivit förälskad i en snubbe där allting annat bara känts helt rätt så hade du troligtvis ändå dumpat honom om han bara haft en medelstor penis?
  • Anonym (Man)
    Anonym (M38) skrev 2024-04-20 20:05:55 följande:
    Så du menar alltså att om du blivit förälskad i en snubbe där allting annat bara känts helt rätt så hade du troligtvis ändå dumpat honom om han bara haft en medelstor penis?
    Är man stor och slapp som en hink ljummet vatten känner man säkert inte så mycket med en normalstor kuk. Måste vara lättare att göra knipövningar än att att hitta en mosterpenis och dessutom risken att bli dumpad av honom så han inte känner så mycket så det är stort och slappt.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (M38) skrev 2024-04-20 20:05:55 följande:
    Så du menar alltså att om du blivit förälskad i en snubbe där allting annat bara känts helt rätt så hade du troligtvis ändå dumpat honom om han bara haft en medelstor penis?
    Svårt att säga men det hade blivit problem iaf. Sex är viktigt för mig och är en stor del i ett förhållade för mig. 
    Jag har haft tur och har bärldens bästa kille som dessutom är välutrustad. Har inga planer på att byta ut honom.
Svar på tråden Ha en pojkvän med 12cm penis?