• Peterheter

Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna

1:34

Är detta ett lämpligt beteende av kvinnor som siktar på den politiska makten, eller handlar det om oseriösa clowner som gör vad som helst för klick?
  • Svar på tråden Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna
  • Anonym (borderlina)

Jag tycker de ser ut att ha kul. 3 tjejkompisar i en bil som är glada, skrattar, tramsar. Jag har aldrig upplevt det, en sådan kvinnlig gemenskap. Jag har aldrig haft några nära tjejkompisar att göra sådana saker med eller känt mig tillräckligt bekväm med för att kunna slappna av och bete mig så, funkade bara med min första pojkvän (fast utan bil då vi var barn) och min nuvarande när vi är själva att vara så avslappnad inför.

Är det normalt kvinnligt beteende?

• Anonym (Ck)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 08:05:45 följande:

Är det normalt kvinnligt beteende?

Precis, och moderater som TS vill försöka banna det. 

Själv gör det mig bara glad att se. 
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-13 09:29:24 följande:
    Precis, och moderater som TS vill försöka banna det. 

Själv gör det mig bara glad att se. 
    Alltså skaka på tuttarna har jag gjort hundra ggr som camgirl jag menar själva beteendet när det är tre tjejer i en bil är det vanligt? Sjunger ihop, tramsar och har kul så?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 12:59:34 följande:
    Alltså skaka på tuttarna har jag gjort hundra ggr som camgirl jag menar själva beteendet när det är tre tjejer i en bil är det vanligt? Sjunger ihop, tramsar och har kul så?
    Det är det nog, du har aldrig hört låten "tjejer vill bara ha kul"? 

De skakar loss i en bil medans dom är på sommar resa, medans du har gjort det framför kameror du ;)
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-13 13:04:30 följande:
    Det är det nog, du har aldrig hört låten "tjejer vill bara ha kul"? 

De skakar loss i en bil medans dom är på sommar resa, medans du har gjort det framför kameror du ;)
    Jag har liksom inte haft nära tjejkompisar och jag är så jäkla obekväm med kvinnor.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 13:18:11 följande:
    Jag har liksom inte haft nära tjejkompisar och jag är så jäkla obekväm med kvinnor.
    Brukar vara så för borderlinor. Har du slutat att vara på alla cam sidor nu? 
  • Anonym (HMM)
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-13 13:19:31 följande:
    OJ!" Vilket påhopp ?!?? Har uppenbarligen missat någonting här.. vänligen fördjupa / utveckla vad du menar, för förstår ingenting... ? 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 13:18:11 följande:
    Ojdå blev du stött av nått jag skrev? 
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-13 13:19:31 följande:
    Givetvis har jag det, och alla sidor? 2 sidor är inte alla. Eller två sidor som jag själv laddade upp till, men det där går ju runt och andra laddar ner och laddar upp på andra ställen.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 13:46:14 följande:
    Givetvis har jag det, och alla sidor? 2 sidor är inte alla. Eller två sidor som jag själv laddade upp till, men det där går ju runt och andra laddar ner och laddar upp på andra ställen.
    Du är inte rädd för att det ska bli för mycket dopamin? Kan enkelt bli extremt 
  • Anonym (A-Z)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-13 12:59:34 följande:
    är inte det som är ts problem
    problemet är att det är sd som gör det.
  • Anonym (HMM)
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-13 13:49:11 följande:
    Du är inte rädd för att det ska bli för mycket dopamin? Kan enkelt bli extremt 
    Vänta lite nu..  nu går igång på någon på detta forum. Verkar som att du paranoid känner till. Ts. Du trycker ner henne och återigen har mage att skriva som om det vore bekräftande. 

Vad o helvete håller du på med. Är du bara helt sjuk eller påverkad av någonting, ex alkohol?? Eller vad annars? 
  • Anonym (HMM)
    Anonym (HMM) skrev 2024-04-13 18:18:58 följande:
    Vänta lite nu..  nu går igång på någon på detta forum. Verkar som att du paranoid känner till. Ts. Du trycker ner henne och återigen har mage att skriva som om det vore bekräftande. 

Vad o helvete håller du på med. Är du bara helt sjuk eller påverkad av någonting, ex alkohol?? Eller vad annars? 
    Rättelse; Du* vad i helvete*
Svar på tråden Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna