• Anonym (pics)

    Vad skickar ni för bilder på snapchat?

    Jag ska erkänna jag älskar inte snapchat, tycker det är tidskrävande att hålla på att skicka bilder hela tiden.. men känns som jag måste skärpa mig lite. Jag älskar att sexsmsa men vissa killar gillar verkligen snap och skickar bilder på hela tiden, så min fråga är.. vad för bilder skickar ni? vad är era bästa tips? typ sexiga men stilfulla.. osv. :)

  • Svar på tråden Vad skickar ni för bilder på snapchat?
  • Mackan24
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-06 21:28:02 följande:

    Jag skickar allt från vardagsbilder till filmer och bilder som inte bör hamna någon annanstans...


    lust att chatta iväg en stund frun?
  • Anonym (ggkl)

    På snapchat skickar jag mest vardagliga bilder eller påklädda bilder och chattar. Jag använder instagram direct för de andra bilderna :)

  • Anonym (Frun)
    Mackan24 skrev 2024-05-07 10:10:56 följande:
    lust att chatta iväg en stund frun?
    Känner vi varann?
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-06 21:28:02 följande:

    Jag skickar allt från vardagsbilder till filmer och bilder som inte bör hamna någon annanstans...


    det kan de göra ändå. 
  • Anonym (Ngnf)

    Folk är så roliga när de tror att bilder man skickar där inte sparas. Haha. Jo tjena.

  • Anonym (ggkl)
    Anonym (Ngnf) skrev 2024-05-07 16:35:19 följande:

    Folk är så roliga när de tror att bilder man skickar där inte sparas. Haha. Jo tjena.


    Hur sparar du då utan att det märks? Enda jag själv gjort är att fota av bilden med en annan kamera :)
  • Anonym (ggkl)
    Anonym (Ngnf) skrev 2024-05-07 16:35:19 följande:

    Folk är så roliga när de tror att bilder man skickar där inte sparas. Haha. Jo tjena.


    På instagram vet jag att han inte vågar spara pga att hans fru kollar igenom hans mobil.
  • Mackan24
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-07 16:19:30 följande:
    Känner vi varann?
    Nä men vi kanske kan göra det 😊
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (ggkl) skrev 2024-05-07 16:40:27 följande:
    Hur sparar du då utan att det märks? Enda jag själv gjort är att fota av bilden med en annan kamera :)
    Min kille sparade bilder på min vän som hon lagt upp hemligt på snap. Så visst gör det 
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (ggkl) skrev 2024-05-07 16:40:27 följande:
    Hur sparar du då utan att det märks? Enda jag själv gjort är att fota av bilden med en annan kamera :)
    Det var så han gjorde.
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (ggkl) skrev 2024-05-07 16:41:13 följande:
    På instagram vet jag att han inte vågar spara pga att hans fru kollar igenom hans mobil.
    Trist att hon kollar, ska inte behövas. Men hon känner väl på sig något (som uppenbarligen stämmer, tragiskt )
  • Anonym (ggkl)
    Anonym (Ngnf) skrev 2024-05-07 17:04:40 följande:
    Trist att hon kollar, ska inte behövas. Men hon känner väl på sig något (som uppenbarligen stämmer, tragiskt )
    Han har alltid varit flörtig och hon har alltid varit svartsjuk. Jag har dock bara hans historia, hon och jag har aldrig träffats. Men vi gör inget mer än bilder och chat.
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (ggkl) skrev 2024-05-07 17:11:42 följande:
    Han har alltid varit flörtig och hon har alltid varit svartsjuk. Jag har dock bara hans historia, hon och jag har aldrig träffats. Men vi gör inget mer än bilder och chat.
    Helt förståeligt att hon är sotis. 
  • Anonym (Ngnf)
    Anonym (ggkl) skrev 2024-05-07 17:11:42 följande:
    Han har alltid varit flörtig och hon har alltid varit svartsjuk. Jag har dock bara hans historia, hon och jag har aldrig träffats. Men vi gör inget mer än bilder och chat.
    Och du är lika dum du som är med på det. Men jag hoppas du tycker det är ok om din framtida man gör så. 
Svar på tråden Vad skickar ni för bilder på snapchat?