• Naruhodo

    Göteborg med omnejd

    Jag känner inga andra gravida och skulle gärna vilja lära känna nya vänner. Både nu under graviditeten, men också inför småbarnsåren. 
    Jag är själv 37 och vi väntar nu vårt första barn i oktober efter en lång längtan.

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd
  • MagganTop

    Rekommenderar verkligen magplasket som är vattengympa anpassat för gravida och med avslappningsövningar inför förlossning samt förlossningssnack. Sök på google. Där träffade jag flera blivande mammor och vi umgås än idag samt härligt att röra sig i vatten och mycket bra förberedelse inför förlossningen 

  • Naruhodo
    MagganTop skrev 2024-04-07 10:41:32 följande:

    Rekommenderar verkligen magplasket som är vattengympa anpassat för gravida och med avslappningsövningar inför förlossning samt förlossningssnack. Sök på google. Där träffade jag flera blivande mammor och vi umgås än idag samt härligt att röra sig i vatten och mycket bra förberedelse inför förlossningen 


    Åh! Tack för tipset! Jag har redan funderat lite på vattengympa, de här kurserna låter riktigt bra! Det är ju också bra med en aktivitet när man lär känna nya.
  • Startingover
    Naruhodo skrev 2024-04-07 10:55:45 följande:
    Åh! Tack för tipset! Jag har redan funderat lite på vattengympa, de här kurserna låter riktigt bra! Det är ju också bra med en aktivitet när man lär känna nya.
    Jag är också 37 och är gravid med vårt tredje barn som beräknas komma i slutet av november/början av december. Rekommenderar också magplasket. Jag gick där med mitt första barn och älskade det, planerar att gå där denna gången också om allt går bra med graviditeten :) 
Svar på tråden Göteborg med omnejd