• DetLillaMolnet

    Gravid 40 +, BF 2024-2025?

    Hej!

    Jag är 41,5 och har nyss plussat, oplanerat.

    Har två barn sedan tidigare, ett missfall efter 40. Nu hoppas jag, men vågar inte alltför mycket, på att sladddisen vill stanna kvar i magen.

    Några fler där ute som vill följas åt?

    Jag har BF i december 2024 om det går bra denna gången.

  • Svar på tråden Gravid 40 +, BF 2024-2025?
  • Hannis1983
    DetLillaMolnet skrev 2024-04-08 11:44:49 följande:

    De är 7 och 9. Har du barn sedan innan?


    Japp 3 st, de fyller 17,11 och 8 i år
  • Anonym (Rosa)

    Ett tag sen nån skrev men jag prövar! Behöver skriva av mig.
    gravid 40 år, låg en gång vilket i efterhand jag kan se va flera dagar innan när jag tror äl kan ha varit. så mkt känslor främst pga att mannen inte vill detta. Trodde inte jag va gravid inga symtom direkt, har mer pms i vanliga fall sen fick jag bruna flytningar och väldig molvärk nån dag innan bim så tänkte mensen va på gång men den kom inte. Den är aldrig sen, Så fick för mig o ta ett test och det blev positivt efter 10 sek blev så förvånad, tog digital samma dag som visade gravid 1-2. Bruna flytningar fortsatte nån dag till och är nu borta men känner inte att jag kan lita riktigt på graviditeten kanske ett fördröjt missfall. Men är jag gravid så är jag i v 5 nu
    hur går det för dig?😊

  • Anonym (Rosa)
    Hannis1983 skrev 2024-04-07 12:13:39 följande:

    Absolut! 
    Jag har BF i september. 


    Hej och grattis!
    Hur mår du som kommit en bra bit i graviditeten? Har det varit stor skillnad nu mot tidigare, tänker pga åldern?
    läser man om graviditet vid 40 så är det ju inte mkt positivt från vårdens sida iaf. 
Svar på tråden Gravid 40 +, BF 2024-2025?