• Anonym (Sugen)

    Ollonring med plug.

    Är lite nyfiken på att sätta nåt i urinröret och har tetstat en variant med rostfri plug och en ring som sitter bakom ollonkanten. Jag fick dock aldrig leksaken på plats, var för svårt med en styv och fast plug som endast var ledad i själva ringen runt ollonet. Nu ska jag beställa ett par av silicon och testa, en med lite längre del man för in som är hål genom så man kan komma/kissa med plugen på plats och en med en 3-4 cm lång solid plugg. Nån som har erfarenheter och vill berätta?

  • Svar på tråden Ollonring med plug.
  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-04-06 04:31:56 följande:
    Ollonring med plug.

    Är lite nyfiken på att sätta nåt i urinröret och har tetstat en variant med rostfri plug och en ring som sitter bakom ollonkanten. Jag fick dock aldrig leksaken på plats, var för svårt med en styv och fast plug som endast var ledad i själva ringen runt ollonet. Nu ska jag beställa ett par av silicon och testa, en med lite längre del man för in som är hål genom så man kan komma/kissa med plugen på plats och en med en 3-4 cm lång solid plugg. Nån som har erfarenheter och vill berätta?


    Jag har en i metall på nu. Inga problem att ha den på plats alls. Du kanske har fel storlek?!
  • Anonym (Sugen)

    Själva ringen är inga problem att få på plats. Plugen gick ner bra med men det var själva kombon av både ring och plug jag inte fick till. Det blev nån konstig vinkel på plugen och bågen ner till ringen som inte funkade på min kuk. Jag har nog rätt normal kuk utan avvikande mått eller förhållanden skulle bag tro. Runt 15 cm lång i styvt läge men normalt stort ollon. Ska bli spännande att testa om silicon- varianterna kommer funka. 

Svar på tråden Ollonring med plug.