• Anonym (Skam)

    Ensam

    Min kille gjorde slut med mig för en vecka sen. Det har gått 1 månad sen allt skit började. Han började tvivla oxh har en tung ryggsäck. Jobbet påverkade honom massor alltid sur för det. Hans barn var oxå en jobbig sak för honom.

    Men från ingenstans så stängde han även av mig. Fick mig att undra vad jag gjorde för fel. Han fick mig att känna mig värdelös vi som har gått igenom så himla mycket under våran tid tillsammans. Det har varit allt mellan himmel och jord. 

    Han ansåg mig för känslig. Han fick inte göra något oxh gjorde han något fick han dåligt samvete för att jag inte gjorde något.

    Han har sårat mig några gånger några gånger riktigt ordentligt.

    I höstas hände en sak som jag knappt ville förlåta. 

    Han var full varit ute med jobbet. Kommer hem vi ska ha sex och jag märker att han är mer intresserad av analsex och det är något jag sagt nej till. Han fortsätter att föra in ett finger jag försöker dra mig undan för jag vet att jag inte vill. Och speciellt inte om han är full. Tillslut trycker han mina ben upp mot mitt huvud för in sin penis var på det gör så sjukt ont inget glidmedel och jag känner mig bara som ett knullobjekt. Vi kör bakifrån oxh jag gråter han blandar mellan analen och fiffi. Jag känner så förnedrad. Vi har även en vibrator som han råkar tappa i mig som ligger och vibrerar och jag får inte ur den. Han somnar! 

    Jag gråter i badrummet och kämpar att få ur den. Dagen efter drar jag därifrån säger att jag är så otroligt besviken och ledsen att jag inte vet om jag kan förlåta honom. Han ber mig om ursäkt flera gånger. Jag kämpar med tanken hur han kunde göra så mot mig. Det tar ett tag att bearbeta men förlåter honom.

    Nu när han bara stängde av allt jag är inte värd ett skit han har fått mig att känna alla dessa saker skam förnedrad sorg ångest sårad utlämnad. Får inga svar. Jag vill bara läggs mig ner och dö. Jag såg hela min framtid med honom och han har varit tydlig med att jag var hans framtid vi skulle precis flytta ihop på riktigt även om jag bott där mer eller mindre till att sparka omkull mina ben. 

    Jag har ett sånt stort hjärta att det gör ont i hela mig att han jag älskar mest gör så här. Han jag litade mest på svek mig. Men ändå älskar jag honom vill inget hellre än att ha honom tillbaka. Men ändå vet jag att hur skulle det kunna gå efter detta svek. ?

    Inget känns bra jag går runt med en oro ångest och rädsla varje dag. Han hade en toppen tjej han kastade bort? Men varför är det jag som mår så dåligt?

    Tog hjälp av vården och har börjat med antidepressiva för jag har sån ångest mitt liv känns hemskt. Han valde bort mig jag är så sviken. 

    Vi sa att det var vi mot världen och sen sparkade han ut mig.  Jag går sönder jag vet inte hur jag ska få tillbaka min glädje skratta vara den där glädje spridare som alla säger jag är. Jag är ett mörker just nu.

    Jag gav hela mig och lite till satte alltid honom först :(

  • Svar på tråden Ensam
  • Zaro

    Kära vän.
    Det där är våldtäkt. Jag förstår att du känner en massa känslor men du kommer nog få det bättre utan honom i längden. Kanske kan du prata med familj, vänner eller någon annan i ditt liv. Annars kanske samtal via vården kan vara något. Hjärta

  • Lynx123

    Det tog slut mellan er när han våldtog dig! Det här måste du bearbeta. Sök gärna hjälp för detta. Du kommer må bättre nu när du slipper denna varelse i ditt liv. Är verkligen ledsen över atr du har varit med om detta men det KOMMER kännas bättre.

  • Anonym (Du är inte ensam)

    Det där är en Våldtäkt! 


    har du funderat på att anmäla? Om inte så gör det, det är tungt och tufft på många sätt men så otroligt läkande att lämna tillbaka skammen till dens rätta ägare. 


    finns det någon som du kan prata med? Släkt, vänner, proffesionellt? Du behöver bearbeta det här. 

  • SmulanFnulan

    1. Anmäl kräket.

    2. Börja gå i terapi för det är uppenbart att du lider av extremt låg självkänsla. Ditt värde som människa baseras inte på vilka rövhattar till män du dejtar.

  • Anonym (Skam)

    Ska tillägga att han skrev till mig igår efter att jag tog kontakt med honom för att se dels hur han mådde och försöka förstå vad som gick fel.

    Han svarade mig att jag inte gjort något fel utan han hade varit själv nu ett tag och det var det han behövde. vi skulle se vårat kapitel som avslutat.


    Inget mer..

    Idag skickar hans dotter att pappa gillar en ny tjej då har hans yngsta dotter kommit hem till deras mamma och berättat det.

    Ännu ett slag under bältet. Jag anade det för länge sen när han inte villa ha sex med mig inte pussas eller kramas. att det var något annat.

    Men på 1 månad har han hyllat mig att jag är så himla bäst på min födelsedag till att få mig till botten kastat ut mig och mina barn och träffat en ny tjej!!

    Wow vilken kille. jag borde aldrig vända mig om borde glömma honom och tänka att vilken tur jag hade att bli av med honom. han skadade mig så jävla illa. 

    jag fattar inte att jag sitter här med ångest och förtvivlan över vad han gjorde mot mig. han är inte värd det men som en vanlig människa så kan jag inte bara stänga av. jag har dem här känslorna jag älskade honom mer än vad han gjorde om han ens älskade mig! Det var bara ett spel!Gråter

  • SmulanFnulan
    Anonym (Skam) skrev 2024-04-05 14:21:26 följande:

    Ska tillägga att han skrev till mig igår efter att jag tog kontakt med honom för att se dels hur han mådde och försöka förstå vad som gick fel.

    Han svarade mig att jag inte gjort något fel utan han hade varit själv nu ett tag och det var det han behövde. vi skulle se vårat kapitel som avslutat.


    Inget mer..

    Idag skickar hans dotter att pappa gillar en ny tjej då har hans yngsta dotter kommit hem till deras mamma och berättat det.

    Ännu ett slag under bältet. Jag anade det för länge sen när han inte villa ha sex med mig inte pussas eller kramas. att det var något annat.

    Men på 1 månad har han hyllat mig att jag är så himla bäst på min födelsedag till att få mig till botten kastat ut mig och mina barn och träffat en ny tjej!!

    Wow vilken kille. jag borde aldrig vända mig om borde glömma honom och tänka att vilken tur jag hade att bli av med honom. han skadade mig så jävla illa. 

    jag fattar inte att jag sitter här med ångest och förtvivlan över vad han gjorde mot mig. han är inte värd det men som en vanlig människa så kan jag inte bara stänga av. jag har dem här känslorna jag älskade honom mer än vad han gjorde om han ens älskade mig! Det var bara ett spel!Gråter


    Du mår inte bra och behöver söka hjälp. Att han våldtagit dig borde vara tillräckligt för vem som helst att avsluta relationen där och då och samtidigt anmäla det till polisen. Istället sitter du här, ett halvår senare, och suktar efter hans bekräftelse. Det är inte friskt någonstans. 

    Har du barn? För i så fall vilar ett ännu större ansvar på dina axlar att söka hjälp och sluta kasta dig i famnen på sinnesstörda män.
  • Anonym (Vider)
    Lynx123 skrev 2024-04-04 09:04:35 följande:

    Det tog slut mellan er när han våldtog dig! Det här måste du bearbeta. Sök gärna hjälp för detta. Du kommer må bättre nu när du slipper denna varelse i ditt liv. Är verkligen ledsen över atr du har varit med om detta men det KOMMER kännas bättre.


    Detta. Det är extremt bra att du blivit av med honom oavsett hur det känns nu. Sök terapi genom vården, en sak jag gjorde efter ett riktigt dåligt förhållande är att gå på samtal med kvinnojouren. Dom bekräftade det jag berättade om exets beteende att det är saker misshandlande partners gör, oavsett om det är psykisk eller fysisk misshandel, dom här människorna följer samma manual. Du är inte ensam.

    Det som gäller är att du ser till att läka från den här "relationen" nu. Se det som en olycka som du inte vill ska upprepas någonsin i ditt liv.
  • Anonym (Kimchi)

    Du har inte gjort något fel alls. Han har förgripit sig på dig. Du MÅSTE resa dig och via vården återfå din självkänsla. Du är totalt stukad nu och har faktiskt nedvärderat hela ditt väsen pga av honom. Det är han inte värd. Det är du som är värd så mycket mer. Även om du inte ser det nu så borde du vara glad att vara av med skithögen. Jag tycker du ska rådgöra och få stöttning från kvinnojouren som kan förklara processen att anmäla honom för våldtäkt mm. Jag du starkt ska överväga det. Där gav du inte medgivande till att han brutalt utförde analsex. 


    Sedan behöver du fundera på att stärka dig själv och inte lägga hela ditt fokus och liv på en annan person. Du kan inte förminska och sudda ut dig själv som du gjort. Önskar att du ska hitta din egen styrka och förstå att DU är värdefull. Du måste vara rädd om dig. Blocka kontakten med honom. Du ska inte ha något mer att göra med den skithögen. Du ska inte fråga hur han mår osv. Får du ett ärligt svar? Oavsett så svarar han bra. Det jävigaste är att sannolikt mår toppen för det kräket förstår inte vad han gjort. Stackars de tjejer han kommer att våldta framgent. Se till att inte du eller andra sks behöva utsättas mer - anmäl honom! 

  • Anonym (Skam)

    Nu har han skaffat sig en ny tjej.. hur kan man må så här efter allt han gjort. jag borde vara tacksam att jag kom därifrån men neej nej nej.. förnedrad och bortgjord. han hade nog redan träffat henne innan vi gjorde slut!!!!

    Jag är på botten i ett helvete. min kropp brinner av ångest. har hjärtklappningar utan dess like!! fy fan vad han gjorde mig illa!

  • FiaLisannnN
    Anonym (Skam) skrev 2024-04-09 13:56:44 följande:

    Nu har han skaffat sig en ny tjej.. hur kan man må så här efter allt han gjort. jag borde vara tacksam att jag kom därifrån men neej nej nej.. förnedrad och bortgjord. han hade nog redan träffat henne innan vi gjorde slut!!!!

    Jag är på botten i ett helvete. min kropp brinner av ångest. har hjärtklappningar utan dess like!! fy fan vad han gjorde mig illa!


    Har du tagit kontakt med vården? Och har du gjort en polisanmälan?
  • Anonym (belle)
    Anonym (Skam) skrev 2024-04-05 14:21:26 följande:

    Ska tillägga att han skrev till mig igår efter att jag tog kontakt med honom för att se dels hur han mådde och försöka förstå vad som gick fel.

    Han svarade mig att jag inte gjort något fel utan han hade varit själv nu ett tag och det var det han behövde. vi skulle se vårat kapitel som avslutat.


    Inget mer..

    Idag skickar hans dotter att pappa gillar en ny tjej då har hans yngsta dotter kommit hem till deras mamma och berättat det.

    Ännu ett slag under bältet. Jag anade det för länge sen när han inte villa ha sex med mig inte pussas eller kramas. att det var något annat.

    Men på 1 månad har han hyllat mig att jag är så himla bäst på min födelsedag till att få mig till botten kastat ut mig och mina barn och träffat en ny tjej!!

    Wow vilken kille. jag borde aldrig vända mig om borde glömma honom och tänka att vilken tur jag hade att bli av med honom. han skadade mig så jävla illa. 

    jag fattar inte att jag sitter här med ångest och förtvivlan över vad han gjorde mot mig. han är inte värd det men som en vanlig människa så kan jag inte bara stänga av. jag har dem här känslorna jag älskade honom mer än vad han gjorde om han ens älskade mig! Det var bara ett spel!Gråter


    Varför älskar du honom och vill ha honom tillbaka? Tycker du om att bli illa behandlad? 

    Skriv inte mer till honom! Han är ett avslutat kapitel. 
  • Anonym (Man)

    Du ska va glad, du saknar inte honom du vill nog inte bara gå igenom allt ensam efter allt han gjort mot dig !
    Anmäl han när du e redo låt dig landa i dig själv först å håll ut !

  • DominantPoly

    Han har träffat en annan. Det kanske inte känns så nu men det kommer gå över och även du kommer träffa någon annan.

  • Anonym (G)
    Anonym (Skam) skrev 2024-04-09 13:56:44 följande:

    Nu har han skaffat sig en ny tjej.. hur kan man må så här efter allt han gjort. jag borde vara tacksam att jag kom därifrån men neej nej nej.. förnedrad och bortgjord. han hade nog redan träffat henne innan vi gjorde slut!!!!

    Jag är på botten i ett helvete. min kropp brinner av ångest. har hjärtklappningar utan dess like!! fy fan vad han gjorde mig illa!


    Snälla sök hjälp! Det finns hjälp att få, du ska inte behöva må så här. Du ska inte heller känna någon skam då du inte gjort något fel!

    Sök via vårdcentral i första hand, eller om du bor i en stad med universitet med psykologutbildningen, se om de erbjuder terapi genom psykologkandidat för billig penning.

    Du behöver få hjälp att få ur den här dåliga mannen ur ditt system och börja tycka om dig själv mer, så att du i framtiden kan välja någon som vördar dig istället för att skada dig Hjärta
Svar på tråden Ensam