• vivan99

    Fjärrkontroll till alla TV-apparater

    Finns det någon fjärrkontroll som funkar till alla TV-apparater. Jag skulle vilja kunna byta kanal på TV:n på olika gym (kan träna på alla Nordic Wellness och tränar på olika gym och ofta när det inte finns personal på plats). Jag fattar inte varför de inte kan låta fjärrkontrollerna ligga framme?

  • Svar på tråden Fjärrkontroll till alla TV-apparater
  • EnAnonumius
    vivan99 skrev 2024-04-03 09:47:59 följande:
    Fjärrkontroll till alla TV-apparater

    Finns det någon fjärrkontroll som funkar till alla TV-apparater. Jag skulle vilja kunna byta kanal på TV:n på olika gym (kan träna på alla Nordic Wellness och tränar på olika gym och ofta när det inte finns personal på plats). Jag fattar inte varför de inte kan låta fjärrkontrollerna ligga framme?


    Du är bara den som gymmar där, inte personal som jobbar där.
    Varför skall du ha tillgång till fjärrkontrollen när personalen är borta?  Det kan ju knappast hålla om de som gymmar på gymmet har tillgång till fjärrkontrollen och vill "byta kanal" till de de vill se under tiden de gymmar. För du är ju knappast ensam på gymmet.

    Sedan så "ja" det finns en s.k universal fjärrkontroll. Men det krävs en original kontroll för att programmera den för tv:n du vill byta kanal på, och den fjärrkontrollen är ju inte framme på gymmet.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    vivan99 skrev 2024-04-03 13:52:59 följande:

    Jag är ofta själv på gymmet, stiger upp klockan 4 och åker till gymmet ca 04.30


    Men snälla du det är ju inte det som är poängen huruvida du är oftast själv eller inte

    Kan du inte acceptera att gymmet har sina regler kring TV, då får du väl helt enkelt gymma hemifrån och titta på det du vill titta på under tiden du gymmar. Så enkelt är det.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Fjärrkontroll till alla TV-apparater