• Anonym (M)

    Trekant

    Hmm ok! 


    Det här är ingen kontakt annons, men vi har varit tillsammans i 22 år och fantiserat ett tag om att ha en till tjej med i vårt sexliv ibland. 


    Tror att om detta ska bli en verklighet som vi vågar testa så måste det vara någon vi känner oss trygga med. 


    Men hur har ni som redan testat detta hittat någon? går man ut på krogen och raggar? Vi har ju som sagt varit tillsammans i 22 år och det blir ju då ett tag sedan man ?var i svängen? om man säger så? 

    Tips mottages gärna! 

  • Svar på tråden Trekant
  • Anonym (M)

    Har provat BC men så mycket fejkprofiler och oseriöst där. Inget som tilltalar oss tyvärr. 

  • Anonym (Prutt)
    Anonym (M) skrev 2024-04-03 06:29:38 följande:

    Har provat BC men så mycket fejkprofiler och oseriöst där. Inget som tilltalar oss tyvärr. 


    Varför söker man sex på familjeliv? Finns väl många sexkontaktsidor
  • Fjäril kär

    Jag är den tredje parten som deltagit i flera trekantee under åren och jag har blivit uppraggad av vänner och bekanta.  Jag är rätt öppen med mitt sexliv och att jag vill testa olika saker och min närmaste omgivning vet det.  
    Jag personligen rekommenderar att leta omkring i er egen bekantskapskrets och ställa lite frågor.  Mycket enklare att känna sig bekväm med nån som man kanske sprungit på nån gång om året och kan bakgrundskolla lite.  
    Börja med att öppna upp ert sexliv med att prata om det mer med vänner och folk omkring er , passa på när ämnet kommer upp både rent allmänt på typ AW eller mer privat med bästa vänner. Se reaktioner,  lyssna på andras erfarenhet och börja leta den vägen. 

    Vill ni leta någon okänd rekommenderar jag Facebook.  Finns en del grupper att leta i. Etablerade swingersklubbar tex finns ju och ett utmärkt sätt att fråga om tips på hur man hittar någon. 

  • Anonym (Lustfyllt par)

    Går ju att leta på bodycontact men tycker det mest verkar vara fejkprofiler där. SDC kan vara ett alternativ eller Lustkammaren. Den sistnämnda är en swingersida och vi har träffat några stycken genom den, dock inte kvinna. Rent generellt är det så enligt vår och flera vi pratat med otroligt svårt att hitta en extra kvinna medans det går tretton på dussinet vad gäller extra män. Vi har letat i några år nu men aldrig lyckas få till en extra kvinna men extra man flera gånger samt även par.

  • Anonym (Prutt)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-04-03 08:15:03 följande:

    Går ju att leta på bodycontact men tycker det mest verkar vara fejkprofiler där. SDC kan vara ett alternativ eller Lustkammaren. Den sistnämnda är en swingersida och vi har träffat några stycken genom den, dock inte kvinna. Rent generellt är det så enligt vår och flera vi pratat med otroligt svårt att hitta en extra kvinna medans det går tretton på dussinet vad gäller extra män. Vi har letat i några år nu men aldrig lyckas få till en extra kvinna men extra man flera gånger samt även par.


    För att män är extremt kåta dygnet runt
  • Fjäril kär
    Anonym (Prutt) skrev 2024-04-03 08:17:20 följande:
    För att män är extremt kåta dygnet runt
    Det är även kvinnor men vi lever farligare ur den synvinkeln att som okänd inte veta om det är en våldtäkt man ska utsättas för eller bli styckmördad 
  • Anonym (Feeld)

    Feeld är en app som började som typ Tinder fast för att hitta trekants-deltagare. Jag har dock inte använt den.

Svar på tråden Trekant