• littlewickewire

    Premom tolkning av ÄL-tester

    Hej!
    Fråga om ägglossningstest.. Detta är mina test från några dagar tillbaka, inmatade ei PreMom-appen. Som ni ser har jag fått en ökning nu med ett starkt teststreck, men ProMom-appen klassar det fortfarande som låg LH-nivå, man ser ju en skillnad i styrka mellan test och kontroll även om den är liten. Om det inte ökar mer än såhär, kan det fortfarande räknas som en LH-peak? Eller är det ALLTID så att man måste ha starkare/lika starkt streck som kontrollen, även om det är såhär starkt? Tänker att det kanske kan vara individuellt som allt annat? 
     
    Jag använder stickorna som är avsedda för appen. Till saken hör att jag också nyligen haft ett missfall (ej haft första mensen än) så har inte alls koll på när jag "borde" ha ägglossning.

    Tacksam för tolkningshjälp!
  • Svar på tråden Premom tolkning av ÄL-tester
  • Anonym (Hoppas)

    Fortsätt testa, det kan komma en rejäl ökning om några dagar. Har själv använt dessa flera månader och de brukar komma upp så att strecken är lika starka. Hoppas du snart får ditt plus igen och att det stannar hela vägen, vet hur tufft det är att gå igenom missfall. Ägglossningen kan vandra lite ett tag efter missfall, men hoppas det kommer tillbaka fort för dig! 🙏

Svar på tråden Premom tolkning av ÄL-tester