Upptäckte graviditeten sent…
Hej, jag skriver här för vill se om andra vart med i samma sist tänkte skriver lite av vad jag vart me om.
Jag åkte in akut i början på December till sjukhuset pågrund utav magsmärtor samt i ryggen. Var även gravid då. Läkaren kolla med vul och såg då vätska i buken och att min vänstra äggstock vad vidgad men såg inget i min livmoder. Så han bokade en akut op för att han trodde jag hade vart gravid med ett utomhavandeskap som hade spruckit i äggstocken och att jag nu hade en inre blödning. Jag ringde pappan som inte ville ha barn och sa att vi behöver inte fundera så mycket på detta o att jag behövde operera osv.
op gick bra men han sa att han inte hittade rester utav ett utomhavande skap utan av cyst vätska? Fick gå på massa kontroller efter med vul men dom såg inte något på något utav dem.
Jag tänkte att det bah va något konstigt och sedan hände det väldigt mycket i mitt och mina tidigare barns liv så missade senaste återbesöket och tänkte inte så mycket mer på detta. Fick en ny tid förra veckan för kontroll för Att kolla min äggstock och under det vul så såg dom något i min livmoder, visade sig att jag va gravid i v 20? fick panik då jag visste att pappan skulle bli så panikslagen o säkert arg. Kunde inte va tyst länge så ringde honom 2 dagar efter för att berätta. Han vägrar lyssna nu och tror jag vetat detta i alla 20v samt så förstår han inte skillnaden på en op för utomhavandeskap och en abort. Jag har försökt förklara o han vill inte prata. Jag får panik för vill inte bli hatad av honom jag vill bara att han ska förstå att jag visste lika lite som honom?