• Anonym (beppe)

    Kunna använda kondom utan att hon blir sur?

    Hur använder jag kondom utan att hon blir sur? Om jag säger att det är för att undvika att göra henne gravid så säger hon att hon äter p-piller och varför litar jag inte på henne? För att hon inte skall få könssjukdomar så säger hon att man måste haft ett sexliv för att få könssjukdomar och hon känner mitt enda ex. För att skydda mig själv så kallar du mig h*ra? och hon blir sur.

    Det gör jag naturligtvis inte men hon har vart med rätt många men det vågar jag inte ta upp igen. Försöker jag bara ta på kondom innan tar hon av mig den och kastar den på golvet. Tar jag då på en ny hamnar den också på golvet. Om vi gjort det redan kanske 50 ggr utan är det då onödigt med kondom? 

  • Svar på tråden Kunna använda kondom utan att hon blir sur?
  • Anonym (E)

    Det finns bara en sak att göra här. Prata allvar med idioten!! Om du vill skydda dig mot graviditet med kondom så är det vad som gäller! Om hon tar av kondomen så avbryt sexet DIREKT!!

    Hon manipulerar dig på ett riktigt fult sätt ts!

  • Anonym (E)

    Det är faktiskt så illa att du borde göra slut med henne! Jag skiter i hur snygg hon än är, du måste skydda inte bara dina spermier utan även dig själv!

  • Anonym (Dumt på riktigt)
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 09:39:00 följande:
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-03-02 08:50:44 följande:

    Jag hade inte tagit i henne med tång. 
    Hon vill vårdföra sig på dig, ha sex på det sätt du inte samtycker till och ger dig dåligt samvete för det? 

    Mitt råd är, lämna. Rätt vad det är så får du ångra att duskippade kondomen och använder du den får du genomlida psykisk misshandel. 


    Anonym (M2) skrev 2024-03-02 09:06:00 följande:

    Alltså, varför är du med en så pantad tjej? Alla röda flaggor viftar för fullt, men du ser det inte. 


    Ingen empati från mig om du blir smittad eller pappa. 


    Hade du sett henne och hur hon ser ut hade du förstått.
     
    .
    Det här är ju dumt på riktigt. Har du inget konsekvenstänk alls? Ingen värdighet? Bara du får stoppa in kuken så skiter du i riskerna och att hon behandlar dig som skit? Om och om igen x 50.
  • Anonym (Svag)

    Det är givetvis upp till henne att välja om hon endast vill ha sex utan kondom (oavsett skäl). Det är sedan upp till dig att säga nej om du inte vill ha sex på samma sätt. problemet här är ju att du är för svag för att säga nej, och att du väljer har sex utan kondom trots din inställning. 

  • Tukt

    Det tycks ju vara något i kommunikationen som inte lirar. Förmodligen kommer du över tid upptäcka att det gäller fler saker än kondomer.

  • Anonym (beppe)
    Tukt skrev 2024-03-02 10:17:39 följande:

    Det tycks ju vara något i kommunikationen som inte lirar. Förmodligen kommer du över tid upptäcka att det gäller fler saker än kondomer.


    Det gäller det mesta ärligt talat. Hon är girlbossig av sig minst sagt. Säger jag fel saker går hon i taket fast numera så räcker det att hon tittar på mig för att fatta ok jag skall hålla käften nu.
  • Anonym (Tvillingmorsan)

    Jag kan förstå att man inte gillar kondom, men om någon var så anti som hon är, hade jag blivit misstänksam. Samt varit tydlig med att i så fall blir det inget.

    Gällande ditt senaste inlägg TS. Varför är du ens tillsammans med den här tjejen? Hon verkar bara jobbig. 

  • Anonym (beppe)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-03-02 13:32:21 följande:

    Jag kan förstå att man inte gillar kondom, men om någon var så anti som hon är, hade jag blivit misstänksam. Samt varit tydlig med att i så fall blir det inget.

    Gällande ditt senaste inlägg TS. Varför är du ens tillsammans med den här tjejen? Hon verkar bara jobbig. 


    Jag tror inte hon är anti-kondom på det sättet, men anti att jag skall ha det. Eftersom hon känner min ex och jag inte har vart med någon annan än min ex. (Jag försökte hävda att jag vart det men hon genomskådade det) så vet hon att jag inte har någon könssjukdom och hon anser att det är samma som om jag skulle kalla henne h*ra och slutshamea om jag tänker att hon kan ha det.
  • Tukt
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 13:28:41 följande:
    Det gäller det mesta ärligt talat. Hon är girlbossig av sig minst sagt. Säger jag fel saker går hon i taket fast numera så räcker det att hon tittar på mig för att fatta ok jag skall hålla käften nu.
    Då tänker jag att det bara är att ta av kondomen och göra som hon säger. Alternativt säga "tack och hej"...
  • Anonym (E)
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 13:28:41 följande:
    Det gäller det mesta ärligt talat. Hon är girlbossig av sig minst sagt. Säger jag fel saker går hon i taket fast numera så räcker det att hon tittar på mig för att fatta ok jag skall hålla käften nu.
    Ts, du är utsatt för psykisk misshandel. Lämna henne nu innan hon förstör dig totalt! Det är illa nog redan nu!
  • Anonym (JB)

    Du tänker ju uppenbarligen bara med kuken. Hoppas innerligt att det inte blir några barn gjorda, ni bör inte reproducera. 

  • Anonym (Stellan)

    Egentligen borde du lämna men annars säg att kondomen gör att du inte kommer lika fort. Att du kan koncentrera dig på att njuta med kondom. Att annars måste du tänka på feta 70åringar för att inte komma för fort. Att hon är så sjukt sexig att det är jobbigt för dig. Att du inte sagt något innan för tycker det är pinsamt. 

Svar på tråden Kunna använda kondom utan att hon blir sur?