• genovamii

    Nyss plussat.

    Hejsan. Jag känner bara för att få dela med mig. Igår plussade jag!!! 


    Jag har en dotter på 10 år sen tidigare, och kommer att fortsätta denna graviditet. Jag är väldigt tidig, (vecka 1-2) enligt clear Blue. 


     


    Är det någonting jag bör tänka på? Eller göra? När ska jag ta nästa testa?
    (jag minns inte eftersom det var så längesen jag var gravid sist). 

  • Svar på tråden Nyss plussat.
  • ems1991

    Hej och grattis! ❤️ Jag plussade i söndags och åt mig var det också vecka 1-2 på clearblue. Jag har en dotter på 14 månader. Det enda jag kommer på just såhär är att äta folsyra om du inte redan gör det Glad

  • genovamii

    Åh tack, då är vi i samma vecka ungefär? Vecka 1-2 med clearblue, vore roligt att hålla varandra uppdaterade Glad Jag ska köpa folsyra nu ska precis in på apoteket, tack för tipset! 

  • ems1991

    Ja då borde vi vara väldigt nära varandra! Jag ska ta ett nytt digitalt på måndag tänkte jag för att se så det har ökat i veckor Glad Känner du något såhär tidigt? 

  • genovamii

    Jag känner mig endast tröttare, men det vet jag inte om det beror på graviditeten eller för att jag varit tvungen att totalt sluta med min adhd medicin som var min räddning på dagarna så att jag fick dagarna att gå ihop, haha! 
    Men annars tröttare än vanligt men som sagt det kan bero på annat också. Känner du någonting ? :) 

  • genovamii

    Går det inte skriva privat meddelande till dig? Tänkte så kan vi fortsätta konversationen där... (jag är ny här inne i familjeliv så kan inte så mycket). 

Svar på tråden Nyss plussat.