• o0okimmy0o

    Skrev fel efternam Turkish Airlines

    Hej! Jag sitter med världen ångest eftersom jag har skrivit fel efternamn på flygbiljetten. Har någon haft samma problem eller erfarenhet som kan göra min mindre orolig.

    Jag har ringt till resebyrån som jag har bokat och har fått återkoppling att det går ej att byta efternamn och att jag behöver köpa en ny biljett och att de har kollat upp det med Turkish Airlines.

    Har även ringt till Turkish Airlines som jag kommer få svar imorgon. Ijumed att jag har bråttom tycker ni att jag ska köpa en ny biljett eller ska jag vänta tills imorgon när jag har fått svar från Turkish Airlines??

    Det är 3 biljetter och 1 av de är fel och vi åker nu den 28/2 alltså nu på onsdag. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

  • Svar på tråden Skrev fel efternam Turkish Airlines
  • Sayuri

    Hos de flesta flygbolag kan du byta resenär på en biljett för en mindre kostnad om du inte checkat in ännu. Hur det är med just Turkish vet jag dock inte.

  • Lynx123

    Det brukar vara skillnad på namnändring och namnkorrigering. Har du skrivit helt fel efternamn eller har du bara stavat det fel? Kolla upp resevillkoren om du inte redan gjort det!

Svar på tråden Skrev fel efternam Turkish Airlines