• USA111

    Hur kommer det sig att ingen på ens praktik

    Att ingen på ens praktik snackar med e som man har inom lss i en secondhandbutik!
  • Svar på tråden Hur kommer det sig att ingen på ens praktik
  • Aliona

    Menar du att de vägrar prata med dig? Alltså fryser ut dig? Det får man så klart inte göra på en arbetsplats, osvsett om de är volontärer eller avlönade anställda, Har du pratat med chefen? 

  • USA111

    De frågade den nya personen om den skulle göra nått på allla hjöärtans dag men inte mig men personen sa den var singel

  • USA111
    Aliona skrev 2024-02-22 06:55:10 följande:

    Menar du att de vägrar prata med dig? Alltså fryser ut dig? Det får man så klart inte göra på en arbetsplats, osvsett om de är volontärer eller avlönade anställda, Har du pratat med chefen? 


    Men sen är jag ju inte kristen snarare tvärtom. Jo men det är väl för man är inom lss
  • Freddie K

    Jag förstår ärligt talat inte riktigt vad problematiken är, men jag kanske är lite trög. Om du inte trivs på din DV så kan du alltid byta. De kan inte tvinga dig att vara där om du inte trivs. DV är frivilligt. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • USA111
    Freddie K skrev 2024-02-22 08:37:04 följande:

    Jag förstår ärligt talat inte riktigt vad problematiken är, men jag kanske är lite trög. Om du inte trivs på din DV så kan du alltid byta. De kan inte tvinga dig att vara där om du inte trivs. DV är frivilligt. 


    vill ej ha nån dv alls. vill vara hemma. på ens praktik är det bara tantet snackar ej med en frågade en annan vad den skulle göra på valentine day
  • Freddie K
    USA111 skrev 2024-03-09 15:37:11 följande:
    vill ej ha nån dv alls. vill vara hemma. på ens praktik är det bara tantet snackar ej med en frågade en annan vad den skulle göra på valentine day
    Varför är du inte hemma då? Ingen tvingar dig att vara på DV.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Elizza11 skrev 2024-02-21 19:46:39 följande:

    ISS?  "Internationell Space Service" (Internationell rymdstation)


    Står inte ISS för international space station?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • USA111
    Freddie K skrev 2024-03-09 15:41:29 följande:
    Varför är du inte hemma då? Ingen tvingar dig att vara på DV.
    blir av med aktivitetsersättningne då sen måste jag blitt av med lägenheten annanrs måste gå till  jobbet träningslägenhet
  • Freddie K
    USA111 skrev 2024-03-09 17:32:47 följande:
    blir av med aktivitetsersättningne då sen måste jag blitt av med lägenheten annanrs måste gå till  jobbet träningslägenhet
    Aha, då är du inte så gammal då. För mig så behöver jag inte vara på daglig verksamhet. Det är ingen som tvingar mig. Jag kan lika gärna sitta hemma och rulla tummarna, men hur roligt är det?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • USA111

    Jo men då gjorde om ens lägenhet till träningslägenhet så måste nu söka 1a hands kontrakt.

Svar på tråden Hur kommer det sig att ingen på ens praktik