• Minimano

    Clearblue ägglossningstest

    Hej hej 

    har tidigare använt mig utav clearblue ägglossningstest som fungerat bra blivit gravid fort 2 gånger och insåg att min ägglossning är lite senare än vad tex appar föreslår. 


    nu till min fråga, hade missfall 4 månader sedan samt var det en missed abortion så jag fick veta detta i vecka 12 med sedan en komplicerad utrensning. med andra ord detta Har varit väldigt långdraget för mig och vill jag bara bli gravid 🤣 

    Nu till min fråga. igår var min första dag med en smiley på mina ägglossningstest denna cykeln. jag brukar ha smiley 2 dagar och sedan blinkande smiley och sedan smiley igen 2 dagar men nu testade jag mig idag och cirkeln än tom. förstår inte vad betyder detta? Jag känner i min kropp att jag ägglossning. hur kan man indikera på en ägglossning (och inte ens starkt) för nästa dag ingenting? 


    har någon vart med om liknande?

  • Svar på tråden Clearblue ägglossningstest
  • Minimano
    Anonym (Nja) skrev 2024-02-17 10:36:49 följande:

    Det betyder att du inte har ägglossning än.


    Jag trodde att smiley betydde att jag har ägglossning
  • Anonym (Nja)
    Minimano skrev 2024-02-17 13:24:01 följande:
    Jag trodde att smiley betydde att jag har ägglossning
    En fast smiley ja. Inte blinkande. Om du hade fast så har du ägglossning nu.
  • Minimano
    Anonym (Nja) skrev 2024-02-17 14:07:25 följande:
    En fast smiley ja. Inte blinkande. Om du hade fast så har du ägglossning nu.
    Jag hade en fast smiley :) men är inte blinkade när man har högt chans o bli gravid? jag trodde att efter en fast ska de komma en dag me en blinkande? Eller har jag missuppfattat allt ..🤣🤣 sorry om jag e jobbig
  • Anonym (Nja)
    Minimano skrev 2024-02-17 22:51:08 följande:
    Jag hade en fast smiley :) men är inte blinkade när man har högt chans o bli gravid? jag trodde att efter en fast ska de komma en dag me en blinkande? Eller har jag missuppfattat allt ..🤣🤣 sorry om jag e jobbig
    Blinkande är när ÄL är på väg, fast visar att man ska ha ÄL inom ett dygn typ. Det står i instruktionerna annars.
Svar på tråden Clearblue ägglossningstest