• Anonym (Johanna)

    Var detta Missfall? (bilder)

    Min mens kom på BIM +4 - jag har i vanliga fall väldigt regelbunden mens, alltid 28 dagar. Men den här cykeln vet jag att jag hade oskyddat samlag på dag 14 där min partner kom i mig med intentionen att bli gravida. 


    Innan mensen kom den här gången hade jag gravidsymptom: nidblödning på dag 10 efter oskyddat sex, infektion, illamående, vaknade mitt i natten, ändrad relation till mat- hungrig/mätt på samma gång, sugen på frukt o grönt och inte på fet och söt mat trots PMS!?, huvudvärk, lite ömma bröstvårtor, hemskt humör, frusen på mornarna, vaknade tidigt på natten, mensliknande värk i typ en vecka trots att mensen inte kom, väldigt klara och intensiva drömmar. 


    Gjorde två grav. test en på Bim +0 + en på BIM +4 morgonen men båda var negativa. På BIM +4 fick jag super ont i mage och rygg - kändes värre än mensvärk och liknande som en gång tidigare jag har fått missfall och detta kom ut... tror ni att detta var ett missfall? Jag tolkade det som det pga att jag brukar inte ha klumpar i min mens och har jag det så är de betydligt mindre och ser annorlunda ut. För mig ser detta ut som en hinna eller säck?

    Tacksam för snabba svar Hjärta

  • Svar på tråden Var detta Missfall? (bilder)
  • Zassa

    Hej
    Detta har jag också varit med om, jag antar det är en kemisk graviditet och du fick aldrig så mycket hcg så att det dök upp på ett test eller så fäste det lite 'löst' (en gynekologs förklaring). Har inte tittat så mycket på mensen, ibland har det varit klumpar, ibland inte.

  • Zassa

    Hej
    Detta har jag också varit med om, jag antar det är en kemisk graviditet och du fick aldrig så mycket hcg så att det dök upp på ett test eller så fäste det lite 'löst' (en gynekologs förklaring). Har inte tittat så mycket på mensen, ibland har det varit klumpar, ibland inte.

Svar på tråden Var detta Missfall? (bilder)