• Anonym (Trans älskare)

    Träffade trans i går

    Hej
    vill mest skriva av

    Äntligen fick jag träffa en trans och jätte vacker, mer kvinnlig än pojke
    22år och började redan i tonåren med förvandlingen 
    Jag själv är 26

    Inget hände sexuellt en kram enbart 
    vi hade en trevlig kväll igår 

    Vill träffa igen problem är att hon bor 22 mil från mig.
    Nu tog jag ledigt enbart för att åka och träffa henne.
    Fick kontakt genom nätet ☺️så tog chansen och bjuda ut på alla hjärtans dag och fick ett ja 

    Vi har prata en del idag och vill ses igen 🥰 är lycklig. så har redan bokat helgen på hotell (Samma jag bodde på igår)
    och vi ska hitta på nåt skoj 


    Vad tycker ni man ska hitta på för andra dejt. har inte dejt allt för mycket faktiskt andra gången då jag alltid sökt trans
    vanliga tjej tilltalar inte mig och män/pojkar nej nej

    Vet att jag ser bra ut har fått många erbjudanden från tjejer att ses men har tackat nej 

    Jag har inga problem att va öppnen med detta, mina närmaste vet redan att jag träffade henne ☺️

  • Svar på tråden Träffade trans i går
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 17:11:20 följande:
    Du har säkert rätt i det, men jag är inte helt säker. Får hoppas en transperson ser tråden och kommenterar så att inte TS gör nåt skitdumt när han vill göra ett bra intryck.
    Det ts egentligen gör är att med olika uttryck säga att hon är annorlunda än andra. Jag skulle själv känna mig aningen stött om jag vore trans. Ts hade kunnat berätta att han är kär och lycklig och fråga efter råd för en andra dejt. Utelämnat hela transgrejen. Han borde låta hennes personliga preferenser vara styrande i stället för "att hon är trans" grejen. Det blir som att han inte ser människan bakom.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 17:19:04 följande:
    Det ts egentligen gör är att med olika uttryck säga att hon är annorlunda än andra. Jag skulle själv känna mig aningen stött om jag vore trans. Ts hade kunnat berätta att han är kär och lycklig och fråga efter råd för en andra dejt. Utelämnat hela transgrejen. Han borde låta hennes personliga preferenser vara styrande i stället för "att hon är trans" grejen. Det blir som att han inte ser människan bakom.
    Fast hon är annorlunda än andra kvinnor. Och det säger jag inte för att vara taskig.
    När de ev ska ha sex t ex, så kan de inte ligga som en man och en "riktig" kvinna gör.
    Ts har ju berättat att dejten har sitt manliga könsorgan kvar!

    Ts har också berättat att han är svag för just transpersoner, så varför skulle det utelämnas?
    Det är ju faktiskt inte en usual date, så att säga.
  • Anonym (Spiken)
    Anonym skrev 2024-02-15 17:41:40 följande:
    Fast hon är annorlunda än andra kvinnor. Och det säger jag inte för att vara taskig.
    När de ev ska ha sex t ex, så kan de inte ligga som en man och en "riktig" kvinna gör.
    Ts har ju berättat att dejten har sitt manliga könsorgan kvar!

    Ts har också berättat att han är svag för just transpersoner, så varför skulle det utelämnas?
    Det är ju faktiskt inte en usual date, så att säga.
    Ts pratar om dejtaktiviteter, inte sex. Hur skulle det kunna vara annorlunda? Tycker alla transpersoner om exakt samma aktiviteter vid dejting? Människan bakom hamnar i andra rummet. Den hon är överskuggas av att ts verkar ha transgrejen i fokus.
  • Anonym
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 17:46:36 följande:
    Ts pratar om dejtaktiviteter, inte sex. Hur skulle det kunna vara annorlunda? Tycker alla transpersoner om exakt samma aktiviteter vid dejting? Människan bakom hamnar i andra rummet. Den hon är överskuggas av att ts verkar ha transgrejen i fokus.
    Sa jag det?

    Och det sista kan du ha rätt i, men det har ju ts klargjort från början.
  • Anonym (q)

    Skulle passa mig jävligt noga för att exotifiera att hon är trans vilket hela tråden skriker... Inget i dejtstadiet behöver någon form av anpassning. Om ni kommer till sex är det väl bara att kommunicera och göra vad som är skönt som med vem som helst.

  • Anonym (På en andra dejt...)
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 17:19:04 följande:
    Det ts egentligen gör är att med olika uttryck säga att hon är annorlunda än andra. Jag skulle själv känna mig aningen stött om jag vore trans. Ts hade kunnat berätta att han är kär och lycklig och fråga efter råd för en andra dejt. Utelämnat hela transgrejen. Han borde låta hennes personliga preferenser vara styrande i stället för "att hon är trans" grejen. Det blir som att han inte ser människan bakom.
    Vet du, du har rätt, det var ignorant tänkt av mig faktiskt.
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 18:37:19 följande:
    Vet du, du har rätt, det var ignorant tänkt av mig faktiskt.
    Bra där! Lycka till på dejten
  • Anonym (På en andra dejt...)
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 18:43:05 följande:
    Bra där! Lycka till på dejten
    Jag skall inte på dejt, är inte TS :D 
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 18:50:07 följande:
    Jag skall inte på dejt, är inte TS :D 
    Lol, ok
  • Anonym (Trans älskare)

    Har läst allt, och inser själv att jag har uttryckt mig fel och knasig 😊 kan bara skylla på ADHD allt vill fram fort och oftast blir de fel 😆 Och ofta ser jag själv hur knäppt jag skriver i efterhand (inte första gången det händer gäller många saker som tex skicka ett Mail till chefen när man är lite småstressad) 

    Självklart är det en person och ingen annat, men är så nervös om man får uttrycka sig så vill ju att allt ska gå bra och smidig på andra dejt 

    ville mest ha tips på vad man kan göra för att ha en trevlig stund tillsammans 
    Då jag inte har så mycket erfarenhet av dejting 

    å ja hon vet att jag ADHD men i mindre graden 

  • Anonym (trans älskare.)
    Anonym (Man) skrev 2024-03-16 13:52:13 följande:

    Hur går det TS, har det blivit en andra dejt?


    Jajamensan :) vi har träffas flitigt 
    mina föräldrar har träffat henne och jag hennes, känns väldigt bra 
  • Anonym
    Anonym (trans älskare.) skrev 2024-03-18 09:56:11 följande:
    Jajamensan :) vi har träffas flitigt 
    mina föräldrar har träffat henne och jag hennes, känns väldigt bra 
    Syns det att "hon" är trans?
    Om ja, hur reagerade dina föräldrar?
  • Anonym (GD)
    Anonym (trans älskare.) skrev 2024-03-18 09:56:11 följande:
    Jajamensan :) vi har träffas flitigt 
    mina föräldrar har träffat henne och jag hennes, känns väldigt bra 
    Fast nu ser ja ju att du inte är ts... så glöm min fråga.
  • Anonym (Man)
    Anonym (trans älskare.) skrev 2024-03-18 09:56:11 följande:
    Jajamensan :) vi har träffas flitigt 
    mina föräldrar har träffat henne och jag hennes, känns väldigt bra 
    Kul att höra! Har det blivit något mer intimt gjort också?
Svar på tråden Träffade trans i går