• Anonym (Hjälp)

    Jag ska träffa henne imorgon, men behöver veta vilken storlek som passar!!!!

    Tja, 

    Jag har haft relation sedan jag var 14 och är 20 nu. Jag har inte behövt använda skydd då exet tog p-piller. 

    Nu är jag singel och dejtar en tjej, vill gärna ha kondomer med mig om vi får känslan för att ligga. Problemet är att jag har testat flera sorter bland annat RFSU Sensual kondomer och de känns för små och tajta. Jag skäms för att gå och köpa olika sorter varje dag då jag känner folk som jobbar där hahah. Hur ska jag göra?

    Kondomen täcker inte mina 19 cm när jag har stånd, och har tendens att glida loss. Jag antar att omkretsen spelar roll 
    också..

    Jag ska träffa henne imorgon så snälla kom med era tips fort!!!! 
  • Svar på tråden Jag ska träffa henne imorgon, men behöver veta vilken storlek som passar!!!!
  • Anonym (Gummi)

    Du har aldrig använt kondom alltså? Var köper du, affär, apotek? Det är inget att skämmas för att fråga efter extra stora, om du tror att du behöver det. Men om de inte täcker hela längden funkar det ändå. Var lite försiktig och kolla att den sitter på hela tiden. Ta en ny om den glider av. Och förstås ska man ta en ny om man fortsätter en gång till. Vet du om tjejen är oskuld? Var extra försiktig om hon är det. Blir hon inte våt är det större risk att kondomen brister. Om du har haft sex i sex år så kan du väl ändå känna dig ganska trygg och säker.

  • cleoeme

    Om du kan göra inlägg på familjeliv så kan du söka på Google också. Du vill ha uppmärksamhet och skryta om din dick bara, erkänn det haha..

  • Anonym (Jaha)

    Du får väl hoppas på en avsugning eller ett bröstknull istället, du lär ju inte hinna skicka efter knullgummi på nätet tills i morgon.
    Kådisar är generellt helt kass. En sak att de tar bort känsla men - kuken är ju oftast tjockare vid roten vilket gör att den rullar upp sig och ramlar av..
    Så värdelöst att jag och min första flickvän körde avbrutet - men, det funkade ju inte heller.
    Efter en abort blev det piller istället ...

  • Anonym (Q)

    Du får köpa och prova. Ni ska ändå inte ha sex på första dejten. Sluta att föna dig. Kondom borde du ha använt tidigare. 

  • Anonym (A)
    Anonym (Q) skrev 2024-02-13 19:15:09 följande:

    Du får köpa och prova. Ni ska ändå inte ha sex på första dejten. Sluta att föna dig. Kondom borde du ha använt tidigare. 


    Tänkte samma sak
  • Anonym (e)

    gummi finns på mataffärer, mackar, apotek, ungdomsmottagningen
    inte svårt

  • Anonym (Jaha)
    Anonym (A) skrev 2024-02-13 19:20:51 följande:
    Tänkte samma sak
    Får väl tro att han slutat föna sig innan träffen...
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-02-13 19:23:46 följande:
    Får väl tro att han slutat föna sig innan träffen...
    Hahaha. Tänk vad två prickar kan ställa till det istället för en ring. - fåna - 
Svar på tråden Jag ska träffa henne imorgon, men behöver veta vilken storlek som passar!!!!