• Anonymalillaajag

    Vilken längd föredrar ni hos en partner?

    Bara nyfiken o kul o veta vad alla svarar! Finns ofc Inget rätt svar, va bara tvungen o välja för o kunna göra omröstningen!

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vilken längd föredrar ni hos en partner?
  • Anonym (Varför detta tjat om längd?)

    Men snälla nån!!!!!!!!
    Man träffar på någon som man faller för, det är som det är då.
    Jag känner då ingen som har längd som en avgörande faktor.
    Det blir som det blir!

    Det är många faktorer som gör att man faller för någon. Inte fasiken är just längd den viktigaste.
    Ingen jag vet har sagt något om viss cm längd.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Varför detta tjat om längd?) skrev 2024-02-02 20:11:34 följande:

    Men snälla nån!!!!!!!!
    Man träffar på någon som man faller för, det är som det är då.
    Jag känner då ingen som har längd som en avgörande faktor.
    Det blir som det blir!

    Det är många faktorer som gör att man faller för någon. Inte fasiken är just längd den viktigaste.
    Ingen jag vet har sagt något om viss cm längd.


    Precis, just så
  • Anonym (Ont i nacken)

    Om jag först fick välja person och sedan välja längd på personen så hade jag valt att ha en partner som är jämnlång och därmed lättpussad.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Varför detta tjat om längd?) skrev 2024-02-02 20:11:34 följande:

    Men snälla nån!!!!!!!!
    Man träffar på någon som man faller för, det är som det är då.
    Jag känner då ingen som har längd som en avgörande faktor.
    Det blir som det blir!

    Det är många faktorer som gör att man faller för någon. Inte fasiken är just längd den viktigaste.
    Ingen jag vet har sagt något om viss cm längd.


    +1
  • Anonym (Isa)

    Jag tycker inte längden har så himla stor betydelse även om den har betydelse men om jag måste välja så väljer jag en man som är ungefär lika lång som mig..

    ca 170cm 

    Sen skulle jag faktiskt- ärligt talat ha valt bort dvärgar och jätte långa män över 1.80-ish.

    Även om vissa vill låtsas som om inte längden betyder något..Så gör den garanterat det för dom flesta när det väl kommer till kritan..

    Ok jag kan ha fel och alla dom som säger att dom skiter i längden kanske skulle ha blivit tillsammans med både en dvärg eller en flaggstång, men det skulle inte jag ha blivit.

    Så FÖR kort eller FÖR lång är en daelbreaker för mig åtminstone.

  • Anonym (Nike)
    Anonym (Ont i nacken) skrev 2024-02-03 20:35:00 följande:

    Om jag först fick välja person och sedan välja längd på personen så hade jag valt att ha en partner som är jämnlång och därmed lättpussad.


    Det är väl bara lägga sig i sängen så är det löst 😛
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Isa) skrev 2024-02-04 00:24:17 följande:

    Jag tycker inte längden har så himla stor betydelse även om den har betydelse men om jag måste välja så väljer jag en man som är ungefär lika lång som mig..

    ca 170cm 

    Sen skulle jag faktiskt- ärligt talat ha valt bort dvärgar och jätte långa män över 1.80-ish.

    Även om vissa vill låtsas som om inte längden betyder något..Så gör den garanterat det för dom flesta när det väl kommer till kritan..

    Ok jag kan ha fel och alla dom som säger att dom skiter i längden kanske skulle ha blivit tillsammans med både en dvärg eller en flaggstång, men det skulle inte jag ha blivit.

    Så FÖR kort eller FÖR lång är en daelbreaker för mig åtminstone.


    Om du är 170 är väl knappast 180 en flaggstång? 😄
  • Anonym (Laang)

    Jag gillar långa kvinnor runt 175 med långa ben. Som är starka och kan ge oss många barn.

  • Anonym (Pussgurkan)

    Jag gillar kompakta män som inte är så långa, en gosig nallebjörn hit tack! Glad

Svar på tråden Vilken längd föredrar ni hos en partner?