• Anonym (Mf)

    Missfall? varning bild!!

    Gravid i vecka 7+ men antagligen gått kortare tid enligt vul. Blött ut en klump redan och nu kom något mer ut, förstår att det är missfall. Undrar om någon känner igen vad det är och om blödningen börjar avta efter detta?

    Hur länge blödde ni efter missfall i samma vecka?

    Bild längre ned.

  • Svar på tråden Missfall? varning bild!!
  • Anonym (Mf)

    Ingen som haft missfall i samma vecka som vill berätta?:( 
    Eller som känner igen vad bilden avser?

  • Fiffi11

    Stor kram till dig! Många blöder utan att det är missfall så det behöver inte vara så. Tyvärr är det så mina missfall har börjat men boka en tid hos din gynekolog så att de kan ge dig svar <3

  • Anonym (Mjoa)

    Tyvärr såg mina tidiga missfall ut ungefär så. Dock avtog blödningen fort när klumpen (var bara en hinna) var ute. Ett oar dagar till med lättare blödning typ.

    Blev dock gravid igen snabbt efter båda gånger så ge inte upp (om det nu ens är mf för dig, verkar som det är ruskigt olika sånt där med blödningar).

  • Anonym (Mf)

    Tack snälla ni, efter denna klump började det avta åt er? Hade ni flera klumpar än liknande på bilden? Haft en till klump före denna. Tycker de ser ut dom en hinna av ngt slag. 
    Fick ni komma på återbesök för vul trots klumpar och mens blödningar? 

    Hur länge blödde ni och tog det långt tid före ÄL kom igång?

    🌸🌸🌸

  • Anonym (Mf)

    Och tack fina ni för ni delar med er av era mf. Blödning är en dak men sånna här klumpar känns som hoppet är ute. 

    Kram!!

  • Anonym (Mjoa)
    Anonym (Mf) skrev 2024-01-27 01:01:50 följande:

    Tack snälla ni, efter denna klump började det avta åt er? Hade ni flera klumpar än liknande på bilden? Haft en till klump före denna. Tycker de ser ut dom en hinna av ngt slag. 
    Fick ni komma på återbesök för vul trots klumpar och mens blödningar? 

    Hur länge blödde ni och tog det långt tid före ÄL kom igång?

    🌸🌸🌸


    Hade typ 2 såna. Blödde som en vanlig mens. Kroppen städade själv. Äl igång direkt ett par v senare bägge ggr. Första gång blev jag gravid på amdra försöket efter (dock 3 mån då vi avstod att försöka direkt). blev barn.
    Andra såna mf blev jag gravid utan mens mellan, tog sig direkt! Blev barn.
  • Anonym (P)

    Har du kollat i den där grejen som hänger längst ner till höger? När jag fick missfall så kom en slemhinna ut med en sådan som hängde och inuti den fanns det något som såg ut som en ljus gelé kula.

  • Anonym (Mf)

    Vet inte varför jag peta i de där, blev chockad. Kan lägga ut bild hur det såg ut precis när klumpen kom ut. 



    Svar till "P": såg det ut såhär för dig med?

Svar på tråden Missfall? varning bild!!