• Preet90

    Är detta en nidblödning? (Varning för bild)



    Jag är på Äl + 12 idag och BIM - 3 tog ett gravtest imorse som visade neg.
    Vid ca 12 började jag känna mensvärk och då kom det en rosa flytning på papper. Tänkte okej nu är det kört, det är mens.

    Nu ca 3h senare har det inte ens en droppe av blod. Vanligtvis när min mens börjar så börjar det blöda rikligt. 
    Kan detta var en nidblödning? (se bild) och kan nidblödning ske så sent som ÄL + 12? 

    Vill inte hoppas på för mycket.
    Nidblödning ÄL + 12 eller mens på G?
  • Svar på tråden Är detta en nidblödning? (Varning för bild)
  • Preet90
    Nimet123 skrev 2024-01-23 21:00:55 följande:

    Har inte svar på din fråga men undrar hur det gick för dig?


    Fortfarande ingen blödning eller mensvärk, bara det som syns på papper. Antingen kommer mensen inom några dagar eller så var det en nidblödning, jag vet inte ännu 🙈
  • Nimet123
    Preet90 skrev 2024-01-23 22:26:25 följande:
    Fortfarande ingen blödning eller mensvärk, bara det som syns på papper. Antingen kommer mensen inom några dagar eller så var det en nidblödning, jag vet inte ännu 🙈
    Åh va spännande håller tummarna för dig♥️
  • Preet90
    Nimet123 skrev 2024-01-24 08:06:53 följande:
    Åh va spännande håller tummarna för dig♥️
    Tack snälla, BIM -2 idag, neg test och ingen mens ännu
  • Monalisaslugg

    Vet inte hur det har gått för dig men tänkte iaf berätta att ungefär sådär såg min nidblödning ut denna gången när jag blev gravid. 

  • Zaro

    Min såg också ut ungefär sådär när jag blev gravid (är i vecka 25 idag). Det var något mindre och lite mer rosa och orange bara.

  • Preet90
    Monalisaslugg skrev 2024-01-26 15:29:40 följande:

    Vet inte hur det har gått för dig men tänkte iaf berätta att ungefär sådär såg min nidblödning ut denna gången när jag blev gravid. 


    Jag var så hoppfull när jag läst om flera som fått så innan BIM & varit gravida. Jag fick mens igår 😢💔
Svar på tråden Är detta en nidblödning? (Varning för bild)