• Frugantillo

    Han addade min fejkprofil

    Hej, 
    min kille sedan ett halvår tillbaka sa att han inte följer folk han inte känner på instagram. Att han får många förfrågningar från tjejer. Så jag skulle testa honom. Jag skapade en fejkprofil på instagram och skickade en förfrågan. 


    Han accepterade och skickat en förfrågan om att följa tillbaka min fejkprofil. Vad ska jag göra? Varför ljuger han?

  • Svar på tråden Han addade min fejkprofil
  • Lodjursungen
    Frugantillo skrev 2024-01-21 22:31:25 följande:
    Han addade min fejkprofil

    Hej, 
    min kille sedan ett halvår tillbaka sa att han inte följer folk han inte känner på instagram. Att han får många förfrågningar från tjejer. Så jag skulle testa honom. Jag skapade en fejkprofil på instagram och skickade en förfrågan. 


    Han accepterade och skickat en förfrågan om att följa tillbaka min fejkprofil. Vad ska jag göra? Varför ljuger han?


    Han ljuger för han är ett as
  • Silverjenny

    Om du vill testa honom så skriv till honom och se om han svarar. Men var medveten om att du kan öppna Pandoras ask om du upptäcker att han flirtar med dig.

  • Tukt

    Saknar fortfarande förklaringen till problemet. Allt jag fått är en "tumme ned".
    Vad i ligger konflikten i att följa någon på instagram? Skiljer det sig från Facebook eller andra sociala medier. Finns det en bakgrundshistoria som inte kommer fram i trådstarten? 

  • Frugantillo

    Jag förstår inte varför han behöver följa en okänd tjej när han dagen innan säger att han nekar så många följare speciellt tjejer. Han sa att han bara följer dem han känner. 


    jag har nu skrivit från fejkkontot för att se om han flörtar. Öppnat pandoras ask. 

  • Tukt
    Frugantillo skrev 2024-01-22 11:30:27 följande:

    Jag förstår inte varför han behöver följa en okänd tjej när han dagen innan säger att han nekar så många följare speciellt tjejer. Han sa att han bara följer dem han känner. 


    jag har nu skrivit från fejkkontot för att se om han flörtar. Öppnat pandoras ask. 


    Han kanske tror han känner dig? Men hur som helst, det verkar ju inte vara svart bälte i kommunikation där hemma.
  • Nässelfjärilen

    6 månader in och ni har redan problem. 

    Det låter som ett dödsdömt förhållande. Du är för svartsjuk och han ljuger. Varför han ljuger kan bero antingen på att du är svartsjuk, så han vill helt enkelt undvika problem när du börjar ställa frågor som om han följer andra tjejer tillbaka eller så är det helt enkelt så att han är ett svin som raggar. 

    Varför gör du inte bara slut? Du verkar ju aktivt leta efter problem och verkar vilja sätta dit honom så varför inte bara avsluta förhållandet, arbeta lite på din svartsjuka och osäkerhet och sedan skaffa en partner som du inte känner behovet av att testa? 

Svar på tråden Han addade min fejkprofil