• SandraES

    Har någon annan haft det såhär?

    Hej :D 
    Jag ber redan nu om ursäkt över en lång text, men kände att jag behövde ha med allt


    Det är såhär att jag var på gyn torsdag 11/1 för att kolla så allt stod rätt till eftersom jag o min man har försökt att bli gravida i ca 1,5 år nu. Har tidigare gått på ppiller och haft spiral så tänkte att kroppen kanske tar en tid på sig efter att återställa sig, är dessutom överviktig så det kan jag också ställa till med saker o ting.??Gyn gjorde sin undersökning och allt såg bra ut, min mens skulle kommit samma dag men den lös med sin frånvaro. ?Tänkte inte mer på det eftersom den kan ju dröja några dagar hit och dit.


     


    Jag skulle ringa tbx till gyn mottagningen så fort jag fått min mens för att dem ska kunna ta prover och se om jag har en ägglossning som jag ska.


     


    Fredag kväll så börja jag få ljust rosa blod på pappret när jag torkade mig men det var inget mer, tänkte då att mensen är Påväg att börja nu


    Men det fortsatte att vara ljust ljust rosa på pappret när jag torkade mig till och från enda fram till söndag middag. 


    Sen dess har det varit vanliga flygningar.


     


    Tagit test och det har varit negativt/ mööööjligtvis svaaag positivt


     


    Ringde tbx till dem på gyn och hon bad mig att vänta en vecka till och ta ett nytt test då det kan vara vääldigt tidigt i graviditeten. 


     


    Mensen har fortfarande inte kommit och jag är sen 9 dagar nu. Tog ett test idag och är möjligtvis en svag linje. 


     


    Har någon annan haft det såhär och de dröjde att få ett plus på stickan? 

  • Svar på tråden Har någon annan haft det såhär?
Svar på tråden Har någon annan haft det såhär?