• 123Mannen123

    STORT PROBLEM

    Hej, 

    Har jag klantat ner mig igen....

    Äntligen löst sig med jobb. Vi hade bestämt jag skulle jobba igen på måndag. Han frågade mig om jag hittat rätt kläder osv.

    Jag har också problem med och skriva mycket o det vet han. Men igår skrev jag 4 meddelande om 4 olika saker. Såsom att kontraktet jag skulle få kan vi lika bra ta på måndag så stressa inte. Samt om kläder i 4 olika meddelande... Sista så skrev jag att kläderna blev säkert skit bra samt att vi tar kontraktet på måndag. Ta helg och ta det lugnt. Idag.  Dum som jag är skrev jag igen för hittat andra byxor och ville fråga om de blev bra.. Sen skickar jag fel sms så det kom till honom... Sedan så bad jag om ursäkt för blev för mö sms o att vi ses på måndag. Jag har gjort detta en gång tidigare mot honom för en vecka sedan. Bad om ursäkt o sa ( Som är sant) Att jag jobbar på och bli bättre på detta o skriva en sak och inte i flera sms. Han har även sagt att jag själv ska ringa om det är nåt...

    Så min fråga är. Är jag körd med det jobbet nu eftersom han inte svarar? o är jag blockad? Är osäker men vet att varje dag har jag stängt så att säga och har med nåt  han inte behöver svara på.

  • Svar på tråden STORT PROBLEM
  • Spucks

    Det är väl ingen som kan veta om det har konsekvenser för jobbet och om han har blockat dig.

    Men varför skriver du massor med meddelanden hela tiden? Varför skriva om tex, kläder överhuvudtaget? Du skrev att du får jobba IGEN på måndag, så du har redan vrit där - då vet du väl vilka kläder du förväntas ha på jobbet? 
    Och om det redan har hänt förra veckan att du skickade meddelande till honom som var till n
    ågon annan, varför tittat du inte extra noga då? Eller om han har ett namn som liknar någon annan du har i din lista, skriv "jobb" eller firmans namn eller hans efternamn före förnamnet.

    Jag skulle ocks
    å ignorera dig, för att inte uppmuntra dig att skriva ännu mer. Om någon gjorde så med mig skulle jag antar att personen antingen har ett extremt behov av uppmärksamhet eller att hen är småkär i mig.

  • 123Mannen123

    Kläder skrev jag om eftersom han tog upp det o frågade om jag hade rätt kläder eller inte.. 

    Annars handlar det bara om avtalet som jag väntat på ett par dagar nu där det sas en tid sen en annan sen en tid o bra uppskjutet. Jag skäms oehört mycket att ha det problemet jag har. och jobbar med en psykolog om det att kunna skriva ett meddelande inte 5,

    Va klantigt av mig o både skriva mö samt skriva fel... 

  • Spucks
    123Mannen123 skrev 2024-01-20 21:34:06 följande:

    Kläder skrev jag om eftersom han tog upp det o frågade om jag hade rätt kläder eller inte.. 


    Tog han upp det via meddelande eller när ni sågs personligen?
  • 123Mannen123

    O svaret är nej vet inte vilka kläder jag ska ha. Eftersom det togs upp i fredags om exakta kläder o då hade jag varit där ett par gånger,

Svar på tråden STORT PROBLEM