• Anonym (Skäms)

    Hjälp!! Leksaken tar över i sängen!



    Denna historia börjar för när frugan is sitter och kollar på appen temo (tror jag) i sommarstugan. När jag såg att hon började le så försökte jag ta en titt så drog hon bort telefonen och sa åt mig att vänta. Fräckheten på kvinnan!! En vecka senare kommer ett packet hem till dörren och frugan var innan jag han resa mig ur fåtöljen.
    Tydligen var det någon sorts leksaks som hon kallar "rose-toy", den skakar o blåser, jag förstår inte riktig grejen men hon älskar den. Trodde inte hon ville ha såna här grejer då jag kan göra ett par magitrick med tungan.
    Första gången var väl intressant men det bana bara utför efter det och den börja ta all plats i sängen. Har hänt någon gång att jag ger upp och lägger mig medans hon kör för fulla muggar, men det hjälper inte heller då jag knappt kan sova med allt buller. Även då jag försöker mitt bästa så gör det inget för henne, det känns som läder där nere.Och sen när maskinen är ur bruk så den upp alla eluttag så att man knappt har nå ljus i hemmet och annars står den stolt på byrån för alla att se. Skäms något otroligt över detta och får nästintill hjärtattack när jag hör henne börja med den där förbannade saken. Jag känner att jag inte duger, jag blir ju trotsallt slagen av en bit kinaplast för 50kr. 

    Vad ska jag ta mig till? 
  • Svar på tråden Hjälp!! Leksaken tar över i sängen!
  • Anonym (Leffe)

    Det är bara att inse att du är rökt! Skilj dig och köp en biljett till Thailand.

  • Anonym (Anna)

    En sådan har jag med. Den är supereffektiv och man kommer fort.
    Tyvärr gör den att man har svårare att komma på andra sätt så jag slutade använda den och fick tillbaka känsligheten.

    Jag tycker du ska berätta för din fru hur du känner och att du gärna provar andra saker om hon har behov av det.
    Men att du vill känna dig viktigare än en leksak.

  • Anonym (Ie)

    Låter som en lufttrycksvibrator. Se dokumentären orgasmgarantin på SVT.

  • Markus89

    Hej lite samma med min fru hon köpte för några år sen en stark vibrator som drivs med sladd direkt från vägguttaget som hon har blivit  helt beroende av. Hon har slitit ut flera maskiner. Hon ligger och onanerar med den flera gånger om dagen vaknar ibland även på natten av att hon onanerar med den hon får otroliga orgasmer flera efter varandra har blivit lita av ett missbruk tror jag. Men jag tycker bara det är väldigt upphetsande att hon gör det så mycket väldigt trevligt att se henne njuta 

Svar på tråden Hjälp!! Leksaken tar över i sängen!