Ångrar man den 3 dje
Har alltid drömt om en stor familj. helst 3 barn.
Jag o min man har 2 barn tillsammans, 4,5 & 1,5! Just nu kan jag inte ens tänka mig tredje då livet som småbarnsförälder är jobbigt såklart plus jobba 100% på de , allt vab , sömnlösa nätter, 0 egen tid med maken så vi inte har familj i samma stad.
jag är nöjd med mina två pojkar. Jag längtar till att vi kan göra mer saker ihop , få känna sig lite piggare & få mer energi . För vi alla vet ju hur speciellt bebis tiden tar på en så mycket. tills dom är runt 3 tycker jag ändå är intensivt och mycket som händer.
Men någonstans inom mig så känner jag mig inte klar ? Som att en tredje i framtiden hade varit mysigt . mina graviditeter är hemska för övrigt , ligger på sjukhus första tiden med drop osv rasar ner i vikt Och kan varken äta dricka knappt kissa.
Som jag skrev ? det känns ändå som att 3 skulle kännas rätt. Men till min fråga nu . Kommer vi ångra oss ????? Ja känner mångaaaa som säger att 2 räckte gott o väl och att de blev för mkt med den tredje?. att de var bra som det var innan, att man nästan ångrar det. inte för man inte älskar dom . Men att det kanske hade varit lättare med dom två man hade. Lättare med allt ?.
Så du med tre barn ?hur känner du ?