Min syster blir utnyttjad
Så som rubriken lyder enligt ovan. Kort bakgrund är
Min familj invandrade till Sverige på 90 talet. Min lillasyster har haft mycket dålig självkänsla och också kopplad till utseende. Så när hon är ung träffar hon en svensk kille ute på en fest med sina väninnor och blir mycket kär i denna unga kille, detta berättar hon efter ett halvår till mig. Jag har mycket god relation med min lillasyster så hon berättar allting för mig kan man säga.
Okej så de har sen denna kväll kontakt med varandra. Jag inser snabb att han leker med min systers känslor då han vid samma tidpunkt uppvaktar flera andra tjejer. Min syster blir självklart ledsen men fortsätter att träffa denna kille i flera år till och med. Senare blir hon gravid och såklart blir svår situation för oss allihop. Killen försvinner från henne helt liksom. Min syster får tyvärr efter många samtal genomgå en abort och blir mycket deprimerad under tre år. Jag har bett killen att inte ta kontakt med henne, men han lyssnar inte alls. Min syster har gift sig och flyttat iväg och fått en dotter med sin man. Men den här killen fortsätter att föreslå saker och försöker övertala henne liksom att gå på dejter med honom. Hur kan jag gå vidare i denna situation för att liksom skydda min syster och familjen? Svenska killar kan svara gärna, om ni har sex med tjejer på det här sättet under flera år och till och med lämnar ett barn bakom sig, hur kan man förstå det här? Hur kan man leka på det här sättet?