• Anonym (fundersam)

    Bli peggad

    Hej! 


    Jag går rakt på sak. När jag och min tjej har sex så gillar jag att när hon runkar mig så tar hon glidmedel på ett finger och smeker min analöppning. Hon har även varit inne med fingret (en bit in). Jag tycker att det förhöjer njutningen för mig. Jag är därför lite sugen på att vi skaffar en strapon som hon kan ha på sig och trycka in den i mig. MEN jag vet inte hur jag ska säga det till henne. Vi har ''skämtat'' lite om det och inte gjort mer av det. Jag tror hon är öppen för att göra det men jag är rädd att OM det skulle ta slut så vill jag inte att hon sprider att jag gillar att få något upptryckt i röven. Vad/hur skall jag göra? Är det vanligt att killar gillar det?

  • Svar på tråden Bli peggad
  • Anonym (Nyfiken)

    Du lever här och nu. Du är sugen och du tror att hon vill göra det. 

    Go for it. Bara berätta vad du vill helt enkelt. Säger hon nej så är det inte mer med det. 
    Säger hon ja blir du en erfarenhet rikare. 

    Om det är vanligt? Vet ingen statistik på det men det finns ju massor av strap on grejer hela tiden på alla möjliga websidor... Du får dra slutsatser av det själv.

    Lycka till! 
    Berätta gärna hur det gick här i tråden.

  • KimLinnefeldt

    Våga! Jag tror att vi förhindrar mycket njutning i livet genom att vi är alltför försiktiga, ängsliga för att vara löjliga eller sårbara. Dessutom kan det vara en riktig kick att våga och få rätt gensvar, att partnern möter dina behov. Då kan hon också våga visa vad hon längtar efter.

    Om det skulle ta slut mellan er och hon skulle sprida rykten om vad ni gör i sängen så är hon inte värd din kärlek, så gör man inte ens när det tagit slut.

  • Anonym (Homo/bi)
    Anonym (fundersam) skrev 2024-01-12 15:48:01 följande:
    Bli peggad

    Hej! 


    Jag går rakt på sak. När jag och min tjej har sex så gillar jag att när hon runkar mig så tar hon glidmedel på ett finger och smeker min analöppning. Hon har även varit inne med fingret (en bit in). Jag tycker att det förhöjer njutningen för mig. Jag är därför lite sugen på att vi skaffar en strapon som hon kan ha på sig och trycka in den i mig. MEN jag vet inte hur jag ska säga det till henne. Vi har ''skämtat'' lite om det och inte gjort mer av det. Jag tror hon är öppen för att göra det men jag är rädd att OM det skulle ta slut så vill jag inte att hon sprider att jag gillar att få något upptryckt i röven. Vad/hur skall jag göra? Är det vanligt att killar gillar det?


    Använd en dildo på dig själv i smyg om du absolut måste. Och ja, det är vanligt bland homosexuella och bisexuella män.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Homo/bi) skrev 2024-01-12 16:03:46 följande:
    Använd en dildo på dig själv i smyg om du absolut måste. Och ja, det är vanligt bland homosexuella och bisexuella män.
    Det är mycket möjligt att det är vanligt bland bi- och homosexuella. Men även bland heterosexuella (och förmodligen bland alla andra -sexuella också) om det nu är viktigt för dig.

    Lycka till!
Svar på tråden Bli peggad