• erikaABC

    Äger du ett par guldskor?

    Har du guldskor?
    Vid vilka tillfällen använder du guldskorna?
    Om du inte har guldskor: Varför har du inga guldskor?
    Vad tycker ni om guldskor? Har du planer på att köpa ett par?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger du ett par guldskor?
  • Anonym

    Hade några sprayade par som användes på scen och i samband med det ett antal turneer och spelningar 1984-85. Två par står kvar i ett glasskåp. På grund av denna period i våra liv kommer guldskor aldrig att användas igen.

  • Anonym (Diggelo)
    Anonym skrev 2024-01-05 22:59:45 följande:

    Hade några sprayade par som användes på scen och i samband med det ett antal turneer och spelningar 1984-85. Två par står kvar i ett glasskåp. På grund av denna period i våra liv kommer guldskor aldrig att användas igen.


    Är du en Herrey?!  Cooooooooolt! Glad
  • Anonym (Klara)

    Har aldrig haft några. Men det skulle ju kunna vara lite kul ifall man hittade några som passade.

  • enola

    Har/hade ett par högklackade 70-talssandaler som jag fått av nån. Tror dock aldrig jag använt dem.

  • Anonym (Diggelo)

    Jag har faktiskt ett par guldfärgade ballerinaskor kom jag på nu. Men de är matta och mer beige-guldiga, så inget bling-bling precis.

    Högklackade sandaletter i guld (eller silver) är snyggt till fest. 

  • Anonym (ABC)

    Nej, har inga, tror inte att jag sett några för utom på tv

  • Alessia

    Har ett par riktigt läckra högklackade sandaletter i guldskinn. Använda två gånger. Båda gångerna på bröllop med frack och lång klänning.

  • Jexsan

    Jag har ett par guldiga birkenstock! tkr de guldiga är fint mor brunbrända fötter och ben på sommaren :) 

  • Auditanne

    Inte just nu men för några år sen så ägde jag ett par guldfärgade gummistövlar. De hade en lite matt och diskret guldfärg snarare än skinande guldglansiga. 

    Fina stövlar som jag saknar ibland. Kände mig lite som bröderna Herrey i dem. 

  • Auditanne
    Anonym skrev 2024-01-05 22:59:45 följande:

    Hade några sprayade par som användes på scen och i samband med det ett antal turneer och spelningar 1984-85. Två par står kvar i ett glasskåp. På grund av denna period i våra liv kommer guldskor aldrig att användas igen.


    Hmm.. Har du möjligen två brorsor som är väldigt lika Barbies pojkvän Ken? 
Svar på tråden Äger du ett par guldskor?