• Lövsångerska1991

    Planerar att bli gravid våren 2024

    Hej!
    Jag och min sambo har en underbar liten son på snart 17 månader. Nu vill vi skaffa ett litet syskon till honom. Vi tänkte börja försöka i februari. Är det fler här som planerad att bli gravida nu under våren? Det hade varit roligt att följas åt. Glad


    Jag gjorde en liknande tråd när vi försökte få till en graviditet med första barnet under hösten 2022 och det blev en sådan fin stämning i tråden, kändes bra att följas åt. Hjärta

  • Svar på tråden Planerar att bli gravid våren 2024
  • siiimbooo

    Hej!

    Vi försöker med syskon här med med letrozol och gjorde första försöket nu 4 feb när ägglossningen kom med medicin. Håller tummarna för er och oss !!

  • Snorkfrökenhär

    Vad roligt att planera för ett syskon! Jag har 2 ganska så stora barn och jag och min man försökte för ett tag sedan att få till ett tredje sista barn, en liten sladdis, men det blev inget och vi la det "projektet" lite åt sidan och har fokuserat på annat ganska länge nu. 

    Nu har vi dock börjat längta nån vansinnigt igen och pratat om att kanske dra igång den här bebisverkstan en sista sväng och se om det vill sig den här gången 😍

    Jag är ju äldre nu och uppenbarligen inte lika fertil som förr, haha, men skam den som ger sig!

Svar på tråden Planerar att bli gravid våren 2024