• Svar på tråden Rob halford vs bruce dickinson
  • Incelkingen33

    Sjunger mest på skoj spelar in mig själv sjunger inte i något band. Jag tränar mycket på sång. Men huvudinstrumentet är väl trummor. 

  • Deceree1
    Incelkingen33 skrev 2023-12-14 23:34:54 följande:

    Sjunger mest på skoj spelar in mig själv sjunger inte i något band. Jag tränar mycket på sång. Men huvudinstrumentet är väl trummor. 


    Men varför sjunger du inte i ett band??!!!
  • Deceree1
    Incelkingen33 skrev 2023-12-15 19:59:06 följande:

    Lite till från mig. Är osäker ifall jag skulle passa som sångare. 

    vocaroo.com/1cwznVMMGwNO


    Kan jag inte få höra lite mer sång? Är du lika duktig på lägre toner? 
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Ann) skrev 2023-12-15 14:18:39 följande:

    Tacka vet jag Jussi Björling.


    Varför ens skriva det i en tråd som handlar enbart om hårdrock ??
  • Incelkingen33
    Deceree1 skrev 2023-12-16 00:10:05 följande:
    Kan jag inte få höra lite mer sång? Är du lika duktig på lägre toner? 
    Jo du kan få höra lite iron maiden sen 
  • Deceree1
    Incelkingen33 skrev 2023-12-16 10:18:35 följande:
    Jo du kan få höra lite iron maiden sen 
    Sjunger du då? Vill gärna höra dig sjunga Halford 😊😊 Sjunger du Dios låtar? Metallicas? 
  • Deceree1

    I februari arrangeras en hårdrockskväll till förmånen av hemlösa och pengarna går oavkortat till boenden för hemlösa. En gala typ som den som arrangerades i Stockholm-84. Bara hårdrockare sjöng på den. Som en live Aid. Fast metal Aid. IDen här hårdrocksgalan är i Västervik. Vill du ha chansen att sjunga? Vill du att jag ska försöka att ordna det? 

  • Incelkingen33
    Deceree1 skrev 2023-12-17 20:19:17 följande:

    I februari arrangeras en hårdrockskväll till förmånen av hemlösa och pengarna går oavkortat till boenden för hemlösa. En gala typ som den som arrangerades i Stockholm-84. Bara hårdrockare sjöng på den. Som en live Aid. Fast metal Aid. IDen här hårdrocksgalan är i Västervik. Vill du ha chansen att sjunga? Vill du att jag ska försöka att ordna det? 


    Får tänka på saken. Finns det en Facebook sida om galan? 
  • Deceree1
    Incelkingen33 skrev 2023-12-17 22:36:59 följande:
    Får tänka på saken. Finns det en Facebook sida om galan? 
    Vet inte. De är så nytt än. Det är min granne som arrangerar galan ( lr hårdrockskvällen) o jag har nyss fått reda på det. Min killes band ska spela o några band till. Lyssna på Noztalgica om du vill. Finns både på ?tuben? o FB
  • Deceree1

    Vart i Sverige bor du? Vill du inte outa dig kan du skriva landskap. Finns ens landskap kvar ? 😂😂😂😂😂De kanske heter härader 😂😂😂Näe region 😂

  • Deceree1
    Anonym (freewheel burning) skrev 2023-12-18 10:15:50 följande:

    Halford


    Abso-fucking-lutley :))))
    Instämmer 
  • Shredder81

    När det gäller Dickinson platsade han bättre i bandet han var i innan Maiden nämligen Samson där va han riktigt bra. Lyssna på plattorna Head on och Schock tactics. Jag tycker Paul di Anno var bättre i maiden då de fick en råare ruggigare känsla med honom. Älskar de två första skivorna men speciellt Killers.Sen när det gäller Preast så är jag helt klart med på som övriga skriver att Halford är bäst av de två. Och Judas priest är ju minst sagt stillbildande med att spela hårdare metal tidigare på 70 talet. Gillar speciellt Victim of changes från Sad wings of destiny.

Svar på tråden Rob halford vs bruce dickinson