• user1197

    Vad ska man skriva på studentmössan?

    Jag tar studenten 2024 och har ingen alls aning om vad jag ska skriva på baksidan på min student mössa. Vill att det ska vara något roligt som beskriver hur jag är i skolan.
    kommer ofta sent på morgonen och är inte en sån seriös person med plugget, har inte heller så jättebra betyg, beror mer på vem läraren är :)

    Tips!?? Skriv gärna :)


    Studentmössaaaaa
  • Svar på tråden Vad ska man skriva på studentmössan?
  • Anonym (Anonym 666)

    Groda utan ben

    Framtida soc-fall

  • Core

    LHS 2024

    Visserligen ett äldre uttryck, men kanske är det dags för ett återinförande. Patetiskt om man är allvarli, men med självdistans kan det vara kul

    Jag tog studenten 2008, då skrev man bara namn, skola och år har jag för mig. Är det något nytt att ha annan text?

  • user1197

    Ja alltså man brukar skriva något roligt där bakom som ska betyda något för en
    till exempel ?jag kom för CSN? eller ?aldrig igen? osv.. 
    vill ha något sådant som är kul.

  • Core
    user1197 skrev 2023-12-15 20:40:27 följande:

    Ja alltså man brukar skriva något roligt där bakom som ska betyda något för en
    till exempel ?jag kom för CSN? eller ?aldrig igen? osv.. 
    vill ha något sådant som är kul.


    Fråga på Flashback, här är vi generellt äldre med torr humor och dålig fantasi 

    FAS 3 hade varit fantastiskt roligt 2008, men nu finns väl inte det längre ( det var folk som hade varit arbetslösa så länge att man fick nån tjafs tilldelat, som skräpplockare etc

    Nästan så jag blir avundsjuk att jag inte kommit på att man kunde beställa en annan text
Svar på tråden Vad ska man skriva på studentmössan?