• Tukt

    Nya reklamen.

    Jag har full förståelse för att Familjeliv måste ha reklam. Men den här nya reklamen som har svårt att ladda in, och blinkar, hoppar och lägger sig över den text man försöker läsa, ja den är svår att förstå.
    Nu kör jag desktop, kanske annorlunda på telefon, padda. Men grejen är att man knappt ändå ser reklamen, det är bara någon blaffa som lägger sig i vägen.
    Snälla Familjeliv, tänk om!

  • Svar på tråden Nya reklamen.
  • Postman

    Jag har en ad blocker, funkar utmärkt. Tar bort det mesta. Jag har egentligen inget heller emot reklam och förstår att de behöver det men när man får problem med att surfa på sajten så får det motsatt verkan.  

  • EnAnonumius

    Använder ad blocker också.. Det är stört omöjligt att surfa på FL utan en sådan, av just den anledningen som du, TS, beskriver...

    Jag håller med dig att Familjeliv borde fixa reklamen om de vill ha någon trafik på forumen.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tow2Mater

    Råkade igår få upp den på hela skarmen och trodde allvarligt det handlade om att jag råkat klicka på något som gett virus och ledde till en porrsajt.
    Stängde nästan ner datorn i panik innan jag fattade att det var denna reklam.

Svar på tråden Nya reklamen.