• En glad tjej

    Ni med män, snälla hjälp mig angående inköp av kalsonger!

    Jag hoppas jag kan få lite svar här. Det är så att jag är tillsammans med en man sedan ett år tillbaka. Julen närmar sig och det är dags att köpa julklappar. Jag vill köpa kalsonger till honom, har luskat och vet att han har storlek M. Vet också att han inte gillar kalsonger med för långa ben. Jag är nu inne på att köpa trunks, dessa har kortare ben än vanliga boxershorts. Han är ganska lång och har ganska smala ben så jag tror att trunks hade passat honom då det står att trunks passar bättre om man har smala ben. Ni som har män med trunks, hur sitter de? 

    Hoppas på några svar, jag vill inte fråga honom då han inte ska kunna förstå vad jag kommer köpa till honom.

  • Svar på tråden Ni med män, snälla hjälp mig angående inköp av kalsonger!
  • OlManH

    Björn Borg boxers är de enda kalsongerna jag tycker sitter riktigt bra :)
    Benen rullar inte upp i ljumsken som de gör på andra märken jag testat.
    De är inte heller allt för trånga framtill vilket är ett stort plus då de flesta kalsonger verkar va designade för vuxna småpojkar 🤔.

  • En glad tjej
    OlManH skrev 2023-12-07 08:11:24 följande:

    Björn Borg boxers är de enda kalsongerna jag tycker sitter riktigt bra :)
    Benen rullar inte upp i ljumsken som de gör på andra märken jag testat.
    De är inte heller allt för trånga framtill vilket är ett stort plus då de flesta kalsonger verkar va designade för vuxna småpojkar 🤔.


    Är det vanliga boxers eller trunks du köper? Jag vet att han brukar använda Björn Borg men blir inte klok på om det är vanliga boxers eller trunks haha.
Svar på tråden Ni med män, snälla hjälp mig angående inköp av kalsonger!