• Fridaaan22

    Är jag gravid??

    Jag har gjort massa olika clearblue tester de senaste 2-3 veckorna, jag ser ett svagt streck på alla. Men när jag gjort deras digitala tester så visar dom Inte Gravid.. tog ett till imorse nu och det blev bara ett svagt streck på den med. 
    Min mens har alltid varit väldigt oregelbunden, men sist jag hade den var 28 Oktober, då hade jag den bara en dag? blödde först typ den 24 Okt (bara lite den dagen) och sedan bara den 28 Okt, vilket är ovanligt för mig. 

    Vi hade första oskyddade typ den 1 November, och nu har jag inte haft mens än (idag 6 dec).. 

    Kan jag vara gravid? vad tror ni? är det någon här som haft samma oklarhet med testerna? 

    kanske har jag inte tillräckligt med hcg (eller vad heter det?).. men jag tycker att någon förändring borde skett när jag testat så många gånger under en såpass lång tid..

    förlåt för så lång text, försöker bara vara så tydlig jag kan..

  • Svar på tråden Är jag gravid??
  • Fridaaan22

    Nu en ungefär timme senare ser jag att det svaga strecket utvecklats till ett starkare streck... kan det vara trovärdigt? med tanke på att alla andra visar svaga streck? 
    bifogar bild.

    OCH självklart skulle jag kunna ta ett test imorgon igen, eller om några dagar men det är ju det jag gjort hittills.. det visar ju bara svagt..

  • Parkblomman1
    Fridaaan22 skrev 2023-12-06 10:42:11 följande:

    Nu en ungefär timme senare ser jag att det svaga strecket utvecklats till ett starkare streck... kan det vara trovärdigt? med tanke på att alla andra visar svaga streck? 
    bifogar bild.

    OCH självklart skulle jag kunna ta ett test imorgon igen, eller om några dagar men det är ju det jag gjort hittills.. det visar ju bara svagt..


    Du har inte bifogat någon bild 
Svar på tråden Är jag gravid??