• birgitt

    Kronofogden

    En av mina föräldrar kommer från ett annat land. Det betyder att denna förälder alltid har skickat pengar till våra släktingar. Då menar jag massor under hela min uppväxt. 
    När jag flyttade hem i från fick jag det till mig att båda mina föräldrar som då hade blivit pensionärer lånat för nästan 1 miljon kronor. Jag såg till att dom fick skuldsanering. Nu när jag försökt talat med mina föräldrar vill dom inte säga vad dom gjort med pengarna. Dom säger starkt att dom inte gett bort pengar utan dom har varit ute och partat. Jag kan personligen tycka även om det var jag som såg till att dom fick skuldsanering. ska någon få skuldsanering om du har partat bort 1 miljon i lånade pengar ? Det är mina föräldrar men dom har inte gett mig någonting. Jag har fått höra hela min uppväxt hur ful och misslyckad jag är. Även i dag förstår dom inte vad jag jobbar med. Jag får hela tiden höra hur mycket pengar alla andra tjänar. Vilket fall som helst. Är det ok att få skuldsanering om du partat bort 1 miljon på lån ?

  • Svar på tråden Kronofogden
  • Anonym (Ja)

    Ja. Ingen har att göra med hur du har spenderat dina pengar.

Svar på tråden Kronofogden