• Illustration100

    Varför vill tjejer inte se naturliga ut?

     Är det fråga om dåligt självförtroende, och man måste dölja hur man egentligen ser ut? Och varför är allt så överdrivet?

    Ankläppar. Vid ett test så tyckte 100% av killarna att det är jättefult
    Enorma ögonbryn. Ska man skratta eller gråta?
    Överdrivna lösögonfransar
    Plastikkirurgi Barbienäsa
    Ansiktsfärgen är orange
    Tatueringar
    Peruk/löshår
    Plastikkirurgi bröst
    Plastikkirurgi rumpan
    Lösnaglar
    Porslinständer

    Och hur ser kvinnan ut i framtiden med förstörda läppar (läkare har varnat) enorma tatuerade ögonbryn, uttänjda hängbröst och rumpan hänger av gamla implantat. Kritvita tänder på en gammal, rynkig kvinna? Och tatueringar som måste döljas då de på den gamla kroppen blivit fula. Hon ser ut som en utsliten dragqueen. Så varför förstöra sitt utseende?

     

  • Svar på tråden Varför vill tjejer inte se naturliga ut?
  • Vargaflickan

    För att det tyvärr är på mode just nu, startat av alla influencers på instagram och tiktok... Är som med allt annat bara vänta på att det går ur mode.

  • EmelieE1996
    Vargaflickan skrev 2023-11-08 00:39:10 följande:

    För att det tyvärr är på mode just nu, startat av alla influencers på instagram och tiktok... Är som med allt annat bara vänta på att det går ur mode.


    Mode i förorten och bland dokusåpakändisar kanske, det är väl det klientelet som följer influencers,
  • Realgirl
    EmelieE1996 skrev 2023-11-08 01:47:17 följande:
    Mode i förorten och bland dokusåpakändisar kanske, det är väl det klientelet som följer influencers,
    m662tnf
  • Realgirl
    Realgirl skrev 2023-11-08 04:59:55 följande:
    m662tnf
    Jag är helt naturlig. Frågan borde vara varför vi inte får mer uppmärksamhet än de som visar rumpa och bröst hela tiden och knappt kan prata så mycket de besprutat sina läppar?
  • EmelieE1996
    Realgirl skrev 2023-11-08 05:02:12 följande:
    Jag är helt naturlig. Frågan borde vara varför vi inte får mer uppmärksamhet än de som visar rumpa och bröst hela tiden och knappt kan prata så mycket de besprutat sina läppar?
    Många ger inte alltid uppmärksamhet för att det ser snyggt ut utan för att det kan se groteskt och fult ut så det blir uppseendeväckande. Sedan tror jag att det handlar om vilken typ av kille det är, en akademiker vill nog inte ha en sådan tjej medan en kille från PH som blivit känd för absolut ingenting uppskattar nog den typen av tjejer då dom är på samma nivå.
  • Tom Araya
    Realgirl skrev 2023-11-08 05:02:12 följande:
    Jag är helt naturlig. Frågan borde vara varför vi inte får mer uppmärksamhet än de som visar rumpa och bröst hela tiden och knappt kan prata så mycket de besprutat sina läppar?
    För att vi inte ser dig.
  • humlan123

    Jag tycker att det är snyggt enbart på några få. ödet ska se naturligt ut anser jag, inte helt uppenbart att det är insprutat nåt i ansiktet t.ex.  
    inte en rörelse när hon skrattar eller ser förvånad ut. därtill stora läppar och överdrivet långa ögonfransar. 


    ser skräckinjagande ut. 


    är 40+ och aldrig sprutat in nåt. 

  • humlan123

    Dessa tjejer lyckas tydligen heller aldrig skaffa ett sunt seriöst förhållande utan drar alltid till sig svin till karlar. 


    det verkar dra till dig fel slags män. 

  • Emala

    Jag ställer mig samma fråga.
    Varför vill tjejer/kvinnor se så onaturliga ut?  Så konstgjorda.
    Ankläppar,  löshår, lösögonfransar, lösnaglar, fejkbröst osv.
    Plus alla filter som används.
    Alla ser typ likadana ut, konstgjorda och filtrerade,  det är inte fint alls.   Helt ärligt.
    Jag har dessutom en dotter,  och jag skulle oavsett inte vilja vara en sådan förebild för henne.  

Svar på tråden Varför vill tjejer inte se naturliga ut?