• SweeneyTodd

    Desperate housewives

    Någon annan här som gillar denna serie? Vilken är eran favoritsäsong? Favoritkaraktär? 
    Jag gillar nog mest Gaby. Favoritsäsong skulle nog varit andra säsongen, om jag bara inte hade sett en miljon gånger. Solig

  • Svar på tråden Desperate housewives
  • Rabbits

    Älskar Desperate housewives!! Jag har kollat på alla säsonger minst 2 gånger om året och längtar alltid efter att kolla om Skäms min bästa vän är likadan, kollar också alltid på DH! Där är ingen annan som förstår hur jag kan sitta och kolla om samma serie hela tiden Flört En dröm hade varit att åka till Wisteria Lane och uppleva gatan och husen där det spelades in! Min favoriter är nog Susan och Gaby! 

  • SweeneyTodd
    Rabbits skrev 2023-11-08 22:13:18 följande:

    Älskar Desperate housewives!! Jag har kollat på alla säsonger minst 2 gånger om året och längtar alltid efter att kolla om Skäms min bästa vän är likadan, kollar också alltid på DH! Där är ingen annan som förstår hur jag kan sitta och kolla om samma serie hela tiden Flört En dröm hade varit att åka till Wisteria Lane och uppleva gatan och husen där det spelades in! Min favoriter är nog Susan och Gaby! 


    Härligt! Har du någon favoritsäsong?
    Och vad skulle du göra annorlunda med serien, om du skulle göra något annorlunda? 

    OBS! Jag kommer spoila serien lite nu, så ifall du som läser inte har sett hela DH, bör du sluta läsa nu.

    Själv skulle jag gjort Victor och Gaby endgame, hatar att dem gjorde så att han inte gifte sig av kärlek, utan bara utnyttjade Gaby. Carlos är abusive. 
    Sedan skulle jag också gjort så att Gaby inte fick missfall i säsong två. 
    Samt att Edie och Mike inte dör. 
Svar på tråden Desperate housewives