• Kåtisroinen

    Bim december 2023

    Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

    Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

  • Svar på tråden Bim december 2023
  • JagheterKarolina
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-28 17:17:27 följande:

    Kan man ha mensvärk fastän man är gravid? Haft lite mensvärk till och från under dagen men ingen mens än 🙏 Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta. 


    Jag tycker att jag har som mensvärk, lätt illamående och ömma bröst (Brösten kan dock bero på att jag precis slutat amma) håller tummarna, osäker på min BIM men hade ägglossning 16 så tänker testa igen på söndag. ☺️
  • DrömlivetiHD
    JagheterKarolina skrev 2023-12-28 20:12:11 följande:
    Jag tycker att jag har som mensvärk, lätt illamående och ömma bröst (Brösten kan dock bero på att jag precis slutat amma) håller tummarna, osäker på min BIM men hade ägglossning 16 så tänker testa igen på söndag. ☺️
    Ja exakt samma här. Har köpt ett test idag så jag ska testa imorgonbitti 😊

    Är det bara vi två kvar i denna tråd tro? Alla andra har kanske plussat eller gått vidare till januari tråd? 
  • JagheterKarolina
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-29 15:45:06 följande:
    Ja exakt samma här. Har köpt ett test idag så jag ska testa imorgonbitti 😊

    Är det bara vi två kvar i denna tråd tro? Alla andra har kanske plussat eller gått vidare till januari tråd? 

    Åh spännande jag ska testa på söndag! ☺️ varit negativt hittills men är så osäker på min BIM! 


    ja det verkar som det? Hoppas vi får positiva resultat och inte behöver flytta med dit! ❤️

  • Constanza
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-28 06:01:56 följande:

    Grattis till plus @Constanza 😍

    Jag har Bim idag! Håll tummarna att mensen håller sig borta! Tyckte jag kände litet illamående nu på morgonen 🙏


    Tack så mycket Och hoppas du med plussat snart! 
  • Startingover
    Madeleine Christiansen skrev 2023-12-29 18:57:52 följande:

    Formens var 14 e dag senast blödde jag 11-13 december nästa bim 25 December


    Oj, har du mens varannan vecka? 
  • Natalina1451



    Bim är inte förrän den 4/1 men är ju testmissbrukare. ser ni vad jag ser?  Det ser rosa ut irl, men undrar nu. Är rfsu testa tidigt kända för spökstreck? 


    också tagit tento testa tidigt och där kan man skymta något men inte sådär tydligt som denna.. och de ska vara lika känsliga 😵?💫 

    tagit ett vanligt testa ofta också men det är solklart negativt, men de är ju från missad mens. 


     

  • Constanza
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-30 01:29:46 följande:
    Ja nu var det min tur 😍

    //
    Ååå vad kul!! Grattis! När har du BF? 
  • DrömlivetiHD
    Constanza skrev 2023-12-30 14:14:31 följande:
    Ååå vad kul!! Grattis! När har du BF? 
    Tack allihop 🥰 BF blev den 2 sept enligt Preglife. När har du BF? 😊
  • Gloover

    Grattis till er två som testat positivt! 

    Jag har BIM imorgon. Har haft ömma bröst sen julafton så jag hoppas verkligen! Är litestolt över att jag inte testat än 😅 Lovade mannen att inte testa förrän det skulle bli ett tydligt resultat. 

  • Constanza
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-30 16:42:06 följande:
    Tack allihop 🥰 BF blev den 2 sept enligt Preglife. När har du BF? 😊

    😀 har två appar och båda säger olika, en säger 3 sep och den andra 4 sep? vi får väl se haha

    vad har du för symptom? 


    hade BIM igår egentligen så plussade tidigt i tisdags? 

  • Gloover

    Jaha. Temperaturen imorse störtdök och gravtest var negativt. Bara att hoppa över till januariråden för min del. 

    Nu ska jag bara ta mig igenom den här dagen. Vi ska fira med småbarnsföräldrar (varav 1 gravid) och tre barn. Det jobbigaste är att hon som är gravid är en månad längre gången än jag skulle ha varit om jag inte fick missfall. Men tar jag mig bars igenom idag värdigt så är det nog lugnt sen. 

  • JagheterKarolina
    Gloover skrev 2023-12-31 06:16:50 följande:

    Jaha. Temperaturen imorse störtdök och gravtest var negativt. Bara att hoppa över till januariråden för min del. 

    Nu ska jag bara ta mig igenom den här dagen. Vi ska fira med småbarnsföräldrar (varav 1 gravid) och tre barn. Det jobbigaste är att hon som är gravid är en månad längre gången än jag skulle ha varit om jag inte fick missfall. Men tar jag mig bars igenom idag värdigt så är det nog lugnt sen. 


    ❤️❤️ jag hade negativt test igår väntar på mensen idag ? 😒 får nog också följa med till nästa tråd..
  • DrömlivetiHD
    Constanza skrev 2023-12-30 18:50:51 följande:

    😀 har två appar och båda säger olika, en säger 3 sep och den andra 4 sep? vi får väl se haha

    vad har du för symptom? 


    hade BIM igår egentligen så plussade tidigt i tisdags? 


    Kul! Finns det någon tråd eller FB grupp för oss i september än tror du? Eller ska vi skapa en? :)

    Jag hade mensvärk innan jag testade mig. Sen när jag tog testat BIM +2 slog illamåendet till men mensvärken försvann. Så till och från under hela dagen mår jag illa. Lite som när jag har magkatarr. Haha! Du då? Hur mår du? 
  • DrömlivetiHD
    Gloover skrev 2023-12-31 06:16:50 följande:

    Jaha. Temperaturen imorse störtdök och gravtest var negativt. Bara att hoppa över till januariråden för min del. 

    Nu ska jag bara ta mig igenom den här dagen. Vi ska fira med småbarnsföräldrar (varav 1 gravid) och tre barn. Det jobbigaste är att hon som är gravid är en månad längre gången än jag skulle ha varit om jag inte fick missfall. Men tar jag mig bars igenom idag värdigt så är det nog lugnt sen. 


    Tråkigt :( Håller tummarna för nästa månad då!

    Hoppas det gått bra med firandet <3
Svar på tråden Bim december 2023