• Maja2003

    För- och nackdelar med stringtrosor

    + Det är mycket skönare när kroppen vant sig
    + Det är sexigt och killar brukar gilla string

    - Det är känns otroligt konstigt i början, innan kroppen vänjer sig
    - Ingenting håller skinkorna på plats, utan de börjar dallra

    Myt 1: String tar bort troskanter
    Nej, string visar fortfarande kanterna, bara på ett annat ställe.

    Myt 2: String ger svampinfektioner
    Kanske om man har string i för små storlekar dygnet runt utan att byta. Svampinfektionen var en myt som uppkom då moraltanter skulle försöka övertyga yngre tjejer att string var farligt.

    Dela med er av era egna plus och minus enligt era egna erfarenheter.

  • Svar på tråden För- och nackdelar med stringtrosor
  • Anonym (snuskapan)

    Plus: Jag dreglar när jag ser kvinnor i string.

  • Anonym (Tjej, 27)

    Håller med på alla punkter du skrivit. Jag har aldrig varit en string-tjej även om jag VILL vara det för jag tycker det är sjukt mycket snyggare än mina mormor-trosor och det tycker sambon också såklart! Men har svårt att vänja mig! Dock fungerar bara vissa string och det är med bomull och thong-modell. String som bara består av en smal tråd går helt bort. 

  • Maja2003
    Anonym (Tjej, 27) skrev 2023-10-27 11:41:29 följande:

    Håller med på alla punkter du skrivit. Jag har aldrig varit en string-tjej även om jag VILL vara det för jag tycker det är sjukt mycket snyggare än mina mormor-trosor och det tycker sambon också såklart! Men har svårt att vänja mig! Dock fungerar bara vissa string och det är med bomull och thong-modell. String som bara består av en smal tråd går helt bort. 


    Det bästa är när killen lägger handen på rumpan och känner att man har string. Då brukar de få värsta leendet, hahaha!

    Om du har svårt att vänja dig ska du välja en storlek större i bomull, och aldrig någonsin g-string, utan bara vanliga string.
  • Anonym (Tjej, 27)
    Maja2003 skrev 2023-10-27 11:50:03 följande:
    Det bästa är när killen lägger handen på rumpan och känner att man har string. Då brukar de få värsta leendet, hahaha!

    Om du har svårt att vänja dig ska du välja en storlek större i bomull, och aldrig någonsin g-string, utan bara vanliga string.
    Ja, eller hur!? Karl här hemma skiner upp som en sol!Kyss
    Kanske blir att överaska lite ikvällDrömmer 
  • Anonym (Tjej, 27)
    Anonym (Tjej, 27) skrev 2023-10-27 13:39:56 följande:
    Ja, eller hur!? Karl här hemma skiner upp som en sol! // Kyss
    Kanske blir att överaska lite ikvällDrömmer 
    *karln
  • Maahlinn

    Om det är bra kvalitet kan de vara hur sköna som helst. Har alltid stringtrosor när jag tränar.

  • cleoeme

    Jag använder bara string. Har använt string dagligen sen jag var 14. Spets, genomskinlig, g-string, låga, höga, färgglada, pärlor. Ja jag har hur många varianter som helst. Tycker det framhäver en god röv haha. Känns inte ens att jag har dom på. Dock vanliga mormorstrosor.. asså nej haha, tycker rumpan göms och ser ledsen ut. Inte direkt sexigt. Jag gillar att känna mig sexig dygnet runt!

  • Maja2003
    cleoeme skrev 2023-10-27 14:42:45 följande:

    Jag gillar att känna mig sexig dygnet runt!


    Håller med! Varför ska man skämmas för att vilja känna sig sexig?
  • Anonym

    Ja här får du dreglande män och försöker hävda att tajta underkläder inte kan ge svamp...


     


    Tur man är sexig i andra modeller Oskyldig

Svar på tråden För- och nackdelar med stringtrosor