• Wawalubu96

    Avisering vid vänförfrågan?

    Hej!

    Om jag lägger till någon som vän på Facebook och sen ångrar mig och avbryter förfrågan 30 sek senare, får personen ändå en avisering då?
    Jag blockerade personen 10 minuter senare också.

    Tacksam för svar!! 
  • Svar på tråden Avisering vid vänförfrågan?
  • Magical

    Jag tror det ser ut som att man fått en avisering men när man trycker där så finns inget (eftersom du tagit bort den). 

  • Trx

    Ja de får en notis på telefonen som inte försvinner. 
    Tyvärr.

  • Wawalubu96

    Tack för svar! Tror du man ser mitt namn? Får man alltid notis på mobilen, alltså låst skärm om du fattar?Oskyldig

  • Trx
    Wawalubu96 skrev 2023-10-22 18:42:03 följande:

    Tack för svar! Tror du man ser mitt namn? Får man alltid notis på mobilen, alltså låst skärm om du fattar?Oskyldig


    Ja man ser namnet. Jag vet eftersom det hände mig förra veckan. En person jag känner skickade en vänförfrågan och jag fick en notis på mobilen med namnet på den som skickade. Väl på facebook såg jag ingenting eftersom han hade tagit bort förfråga. Men om du har tur så har personen stängt av aviseringar från fb. 
  • Fjäril kär
    Wawalubu96 skrev 2023-10-22 18:42:03 följande:

    Tack för svar! Tror du man ser mitt namn? Får man alltid notis på mobilen, alltså låst skärm om du fattar? // Oskyldig


    Beror på vad den personen har för inställningar angående avisering.  Du kan ju ha skickat förfrågan just när personen använder mobilen...det kan du liksom inte veta...
Svar på tråden Avisering vid vänförfrågan?