• GodRödVin

    Vilken leksak föredrar ni?

    Är nyfiken på vad som funkar bäst för er och vad ni skulle hellre välja i första hand.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken leksak föredrar ni?
  • Anonym (Lars)
    Anonym (?) skrev 2023-10-10 22:19:37 följande:
    Då lär du ju dela den informationen innan du börjar pissa på de svar du får, eller hur?
    Jag har inte "pissat" på någon. Jag upplever dig bara som otrevlig och nedlåtande. 
  • GodRödVin

    Hjälp mig snälla ni att skicka in fler röster 🙏
    Ju fler desto noggrannare mätning.
    Ni förblir anonyma 😊

  • villhatrekant

    Min fru gillar vibrerande dildos gärna naturtrogna och jag tycker det är sexigt att se henne smeka sig till orgasm med en väldigt naturtrogen leksak...

  • Anonym (Realistisk)

    Kan tänka mig att den är rätt så nice också, blir lite nyfiken på vad den kan göra 😈💦

  • Anonym (Mannen)

    Brukar låna frugans som har sugkopp. Sätter den på en dörrpost så man kan ha benen på varje sida.

  • Lyckligalotta

    Tycker inte att något slår satisfyern. När vi har sex tillsammans är en lagom stor butplug av glas favoriten. Så skönt att ha något i analen samtidigt som jag får kuk i fittan.

  • Anonym (Dildo som kan ejakulera)

    Det finns dildos med en liten behållare som man kan fylla med vätska och låtsas att han kommer. En sådan har jag för det känns mer realistiskt då om "han" också kommer. Ibland för tidigt med. Jag känner att det blir mycket enklare att leva sig in fantasin om det inte alltid går som det skall, och Conny Dildo vill pröva analt och lite annat så att det känns mer som man är med en riktig person som också har önskemål, en personlighet osv. och kan njuta än att jag bara onanerar. Lite tragiskt kanske:/

  • GodRödVin

    Hmmm. Kommande dildo, hur många röstar på den? Ännu ett alternativ kanske?

    Jag dissar ingen här, jag läser och funderar. Alla tankar är välkomna och ingen ska dömmas för sina önskemål/behov eller vilja på något sätt.

  • Anders 386

    Glasdildo är grejen. Inte realistisk men med suveränt glid för både henne o honom.... Kan med fördel värmas i varmvatten innan användning. Skitenkel att rengöra. Men man får förstås spaka själv....   

  • BlåFisk
    Anonym (?) skrev 2023-10-10 21:43:28 följande:
    Ööööh, inte funderat på att ha sex med din kvinna och spara 2 papp på grejor??
    Runka är också gratis.....
    Jag tror han både runkar och har sex med sin kvinna när han känner för det.
    Och har råd med 2000 pix.
Svar på tråden Vilken leksak föredrar ni?