• Anonym (Porr vs sex)

    Porr eller sex?

    Vad väljer ni helst, porr eller sex med er partner?

    Min man väljer alltid runka och se på porr. Vi har inte haft sex på över 3 år. Han säger det han gör är normalt. 

    Så därför undrar jag vad ni helst hade valt om ni var/är i ett förhållande?

  • Svar på tråden Porr eller sex?
  • Anonym (Båda)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-23 23:41:57 följande:
    Blir du sotis om din tjej kollar på porr eller på andra killar :)? 
    Nej inte av porr iallafall. Men nu gör hon inte det då hon inte tycker om att titta. Så då är det underförstått att jag inte heller ska titta.
  • Anonym (Z2)
    Anonym (Båda) skrev 2023-09-24 09:02:31 följande:
    Nej inte av porr iallafall. Men nu gör hon inte det då hon inte tycker om att titta. Så då är det underförstått att jag inte heller ska titta.
    Hade du gillat att se din egen tjej i en sexfilm :)? 
  • Anonym (Båda)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-24 09:23:26 följande:
    Hade du gillat att se din egen tjej i en sexfilm :)? 
    Nej, hade du gillat att se din tjej i en sexfilm?
  • Ztiff2
    Anonym (Båda) skrev 2023-09-24 10:01:43 följande:
    Nej, hade du gillat att se din tjej i en sexfilm?
    Jajamän, har gjort fet flera gånger :) fått snaps när min tjej bli knullad och suger kuk, sjukt hett !
  • Anonym (Båda)
    Ztiff2 skrev 2023-09-24 13:04:11 följande:
    Jajamän, har gjort fet flera gånger :) fått snaps när min tjej bli knullad och suger kuk, sjukt hett !
    Ja om man gillar att se sin tjej bli påsatt eller suga av andra män är det säkert hett.
  • Freddie K

    Jag skulle välja att ha sex med min partner alla dagar i veckan framför porr, men nu är det som det är och jag ser en del på porr.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Tom Araya
    Anonym (Porr vs sex) skrev 2023-09-19 19:48:29 följande:
    Porr eller sex?

    Vad väljer ni helst, porr eller sex med er partner?

    Min man väljer alltid runka och se på porr. Vi har inte haft sex på över 3 år. Han säger det han gör är normalt. 

    Så därför undrar jag vad ni helst hade valt om ni var/är i ett förhållande?


    Sex med partner väljer jag före onani och porr alla dagar i veckan.
  • Tom Araya
    Anonym (Porr vs sex) skrev 2023-09-19 19:48:29 följande:
    Porr eller sex?

    Vad väljer ni helst, porr eller sex med er partner?

    Min man väljer alltid runka och se på porr. Vi har inte haft sex på över 3 år. Han säger det han gör är normalt. 

    Så därför undrar jag vad ni helst hade valt om ni var/är i ett förhållande?


    Tom Araya skrev 2023-11-14 12:32:28 följande:
    Sex med partner väljer jag före onani och porr alla dagar i veckan.
    Nej, det är inte alls normalt att i tre år runka istället för att ha sex, när man har partner. 

  • Anonym (?)
    Anonym (Laxen) skrev 2023-09-20 14:19:29 följande:
    En väldigt bra beskrivning. det stämmer väl in på vårt förhållande med. 
    Hur blir det så i en relation? Att den ena blir avsexualiserad?
  • Anonym (K)

    Jag är kvinna som föredrar oNani framför sex med min man. Orkar inte. 

  • Anonym (Adam)

    Min kvinna har väldigt låg sexlust men har erbjudit sig att hon kan runka av mig när jag vill. Är visserligen snällt men jag tycker att det blir fel då sex med partner ska vara ömsesidigt. Därför håller jag mig till onani som ibland kan förgyllas med lite porr.

  • Anonym (Fernando)

    Hej det är normalt kanske 10 procent av runka typ i månaden ,,, när man har redan en partner så annars om man är ensam då blir de 100 procent runka .

  • LadyThunder

    Tänker mittemellan, både och är väl hälsosammast. MEN skulle jag bli nobbad för att han hellre drar i den själv så står vi ju på sankmark kan jag ju säga.. sådant förhållande vill då inte jag ha. utöver det, om ena partnern är missnöjd med något så är det bådas problem. Han kan inte hävda att det är normalt om inte båda tycker det. 

  • Krille1989

    Sex såklart även om det ändå blir mest porr men då är det i huvudsak hemmagjorda filmer där min fru är stjärnan så att säga. ;)

  • Anonym (Felicia)
    Jordgubbstjejen skrev 2024-01-03 15:20:55 följande:

    Det är inte normalt.


    Allt är normalt.

    Inget är normalt.
  • Krille1989
    Jordgubbstjejen skrev 2024-01-03 15:20:55 följande:

    Det är inte normalt.


    Intressant påpekande, vill du upplysa mig om vad som faktiskt är normalt ?, jag är fullt medveten om samhällets normer och att det jag och min fru tycker om och håller på med kanske inte följer strömmen fullt ut men för oss är det normalt även om du uppenbarligen inte håller med.
  • Anders 386

    Har man möjlighet att välja så blir det sex med partner.

    Men jag tror att många kollar porr just för att kompensera för det som saknas i samlivet. Kanske inte bara handlar om att partnern inte vill ha sex, kan också bero på en partner som är väldigt passiv och inte gillar att ge det man gärna vill ha. Har själv massor av fantasier och önskningar som inte alls matchar min partners uppfattning om hur sex ska vara. Och då finns porren en knapptryckning bort...

Svar på tråden Porr eller sex?