• Blom01

    KK?

    Hej jag ska försöka göra detta någorlunda kort men en fundering jag har är vad ni tror? 


    jag har haft en kk i snart två månader, båda var tydliga med varandra att vi inte vill ha något seriöst. 
    Jag är den enda av oss som haft kk förut då han varit gift och varit i långa relationer. 
    Ett kk för mig är någon man träffar och har sex med sen drar hem och ingenting mer.

    Men med honom har det varit helt annorlunda, han bjöd ut mig på fin restaurang, vi har pratat om riktigt djupa saker med varandra, vi skrattar och har det riktigt trevligt och mysigt ihop  och vi verkar matcha varandra på så många plan enligt mig iaf. 


    vi har grymt sex, vi har sovit med varandra alla gånger. Han ligger och håller om mig hela natten , kollar mig djupt i ögonen och ler med hela ansiktet , (aldrig mött någon som ler så mycket åt mig ) han kysser mig passionerat , smeker mig hår, kliar mig på ryggen , skriver ?godmorgon snygging? och god natt snygging puss?
    här om dagen tog han ut mig på promenad där vi gick upp på ett berg. 
    en träff överraska han mig och kom och plocka upp mig med limousin.
    blir så förvirrad och tycker att jag får dubbla signaler. Vad är han ute efter tror ni? Kan han känna något? Eller är det mest att han vill ha sex och tycker om att ?hänga ? med mig. 
    Jag känner att mitt intresse bara blir starkare för varje gång jag träffar honom och jag är typ skraj.. Funderar på att backa men vet inte hur. 
    Vill inget annat en att träffa honom typ nyss , men orkar inte med mer hjärtesorg i mitt liv. Vad ska jag göra? Någon som har något råd ? Mvh Förvirrad 

  • Svar på tråden KK?
  • joffan

    Tycker det låter som han har känslor för dig. Skulle han inte ha det skulle han nog backa lite. Kan det inte få vara så då om även du börjar få känslor? Prata med honom och förklara hur du känner. Vill du verkligen inte mer än KK så kan ni nog vara tvungen att bryta för ju längre detta får pågå, desto svårare blir det att bryta. Ju mer sårad blir ni också om det ska brytas. 

  • Blom01

    tack för tips men jag har ganska svårt att öppna upp mig och prata känslor särskilt om jag ska ta första intiativ. Jag är inte kär i honom men känns som jag kommer bli det om detta fortsätter då jag känner ett starkare intresse en vad jag brukar känna för ett kk sen tänker jag på honom jobbigt mycket.. 

    Känner att jag börjar bry mig om honom väldigt mycket och det är lite skrämmande på så kort tid, rädd att sabba detta om jag öppnar upp mig samtidigt som jag är rädd för att ta upp det. Så jag känner mig helt förvirrad över vad jag ska göra. 

  • Blom01
    Blom01 skrev 2023-09-17 01:52:01 följande:

    tack för tips men jag har ganska svårt att öppna upp mig och prata känslor särskilt om jag ska ta första intiativ. Jag är inte kär i honom men känns som jag kommer bli det om detta fortsätter då jag känner ett starkare intresse en vad jag brukar känna för ett kk sen tänker jag på honom jobbigt mycket.. 

    Känner att jag börjar bry mig om honom väldigt mycket och det är lite skrämmande på så kort tid, orolig att sabba detta om jag öppnar upp mig samtidigt som jag är orolig för att låta detta fortsätta och byggas upp mer för mig.Så jag känner mig helt förvirrad över vad jag ska göra. 


  • Sedel

    Jag tycker du ska njuta av hans uppmärksamhet och intresse. Han verkar genuint intresserad av dig och vill att du ska känna det. En del av intresset kan komma av att han inte kan ta dig för given och varje gång han träffar dig är en ynnest. Risken om du öppnar dig är att den spänningen försvinner. 


    Om du inte vill fortsätta som KK och ser att det antingen är en seriös relation eller inget alls som gäller. Ja då är det bara att lägga korten på bordet. Men om du trivs i hans sällskap och vill fortsätta ses så håll dina känslor för dig själv. Var försiktig så du inte blir sårad, men den risken finns i all relationer.

  • Blom01

    Tack för svar Sedel, bra skrivet och förklarat. 
    Känns som jag vill testa att fortsätta träffa honom fast kanske vänta någon eller några veckor nu och försöka landa lite i all förvirring. Så får jag ta ett beslut senare , i nuläget vill jag inte öppna upp mig för honom, känns för riskabelt då jag börjat bry mig om honom och det skulle suga att inte träffa honom mer .

Svar på tråden KK?